Gå til innhold

Java?.......får ikke brukt chatten.........

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei......

Problemet mitt er at jeg ikke kommer inn på chat sidene lenger, verken Startsiden sin eller SOL........På SOL kan du hake av for Java---er det Java som er problemet hvis jeg ikke kommer inn der?? Flere bilder og annet har også forsvunnet, helt plutselig!! Og siden jeg ikke er noen stor ekspert på området spør jeg her, for her er det mange glupe hoder!!!

På forhånd takk for svar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hvis du sitter bak en brannmur får du desverre ikke tilgang til noen sånne chat-sider, det er nok det som er tilfellet hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så vidt jeg vet sitter jeg ikke bak noen "brann-mur".......Problemet kom over natten, og jeg har ikke hatt et sånt problem før. Tror ikke det er java allikevel....har fått noen svar fra en jeg jobber sammen med, men tror dette ligger litt for "høyt" for meg.......(uff, passe dum jeg da...)

Har vært inne på kontrollpanel, innstallere/avinstallere programmer, deretter kommunkasjon......og derunder skulle det visst stått Microsoft chat, som skulle vært haket av......Men hele den er vekk!!!

Hva gjør jeg???????? Er sååå ergelig dette her........Håper noen kan hjelpe meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...