Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 Hei...... Problemet mitt er at jeg ikke kommer inn på chat sidene lenger, verken Startsiden sin eller SOL........På SOL kan du hake av for Java---er det Java som er problemet hvis jeg ikke kommer inn der?? Flere bilder og annet har også forsvunnet, helt plutselig!! Og siden jeg ikke er noen stor ekspert på området spør jeg her, for her er det mange glupe hoder!!! På forhånd takk for svar..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Er det ingen som kan hjelpe meg da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 12. april 2002 #3 Del Skrevet 12. april 2002 du må hake av for java i browseren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #4 Del Skrevet 21. april 2002 og hvordan gjør man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #5 Del Skrevet 22. april 2002 Hvis du sitter bak en brannmur får du desverre ikke tilgang til noen sånne chat-sider, det er nok det som er tilfellet hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #6 Del Skrevet 23. april 2002 Så vidt jeg vet sitter jeg ikke bak noen "brann-mur".......Problemet kom over natten, og jeg har ikke hatt et sånt problem før. Tror ikke det er java allikevel....har fått noen svar fra en jeg jobber sammen med, men tror dette ligger litt for "høyt" for meg.......(uff, passe dum jeg da...) Har vært inne på kontrollpanel, innstallere/avinstallere programmer, deretter kommunkasjon......og derunder skulle det visst stått Microsoft chat, som skulle vært haket av......Men hele den er vekk!!! Hva gjør jeg???????? Er sååå ergelig dette her........Håper noen kan hjelpe meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå