Lise_ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 hva får en voldelig samboer til å være så idiot??????? jeg ringer svigerforeldrene mine fordi han truer meg, og når de ringer tilbake, er han falsk som faen og lyger seg grønn i trynet!!!!!!
LekeHusmor Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 hvorfor "gidder" du å ha en voldelig samboer??
birma Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg må bare spørre: Hva får deg til å være så idiot at du blir hos en voldelig løgnaktig samboer?
Lise_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 hvem vet. ikke jeg hvertfall. men det kommer vel blomster imorgen tidlig med unnskyld-lapp på, og så blir jeg bløt!!!! forbanna drittsekk, og faen ta meg fordi jeg ikke finner non grunn til å være her....
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 hvem vet. ikke jeg hvertfall. men det kommer vel blomster imorgen tidlig med unnskyld-lapp på, og så blir jeg bløt!!!! forbanna drittsekk, og faen ta meg fordi jeg ikke finner non grunn til å være her.... Så lenge han er voldelig er det bare bra at du ikke finner grunner til å bli. Dra og ikke kom tilbake før han har begynt i terapi for sinnet sitt.
birma Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Du er i alle fall klar over situasjonen, og jeg regner med du vet det aldri vil bli bedre? At han aldri vil forandre seg ... Har du forsøkt å prate med andre? Ta kontakt med noe krisesenter eller andre som har vært i din situasjon? Elle rhar du noen gang forsøkt å bare pakke sakene dine og dra? Bytte telefonnummer, slette hans og ikke ta kontakt?
Lise_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 Du er i alle fall klar over situasjonen, og jeg regner med du vet det aldri vil bli bedre? At han aldri vil forandre seg ... Har du forsøkt å prate med andre? Ta kontakt med noe krisesenter eller andre som har vært i din situasjon? Elle rhar du noen gang forsøkt å bare pakke sakene dine og dra? Bytte telefonnummer, slette hans og ikke ta kontakt? jeg har egentlig ingen venner lenger. de er borte pga ham, så det var vel egentlig ikke venner..... Men jeg skjønner at det ikke erlevelig her, men jeg har ingen steder å dra. Stoltheten min sier at jeg ikke kan dra på krisesenter, men muligens jeg burde likevel. (men dette er vel muligens et tema for"samliv"? hm
birma Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Hadde du bodd nærmere kunne du kommet hit. Kan forstå dette med stoltheten og krisesenterene. Men, ja, du burde nok. Men du burde også dra lengre unna enn der dere bor nå. Om ikke er det så enkelt å havne tilabek på samme sted. Venner - vel, gode venner er der uansett, selv om de kanskje har trukket seg tilbake.
Lise_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hadde du bodd nærmere kunne du kommet hit. Kan forstå dette med stoltheten og krisesenterene. Men, ja, du burde nok. Men du burde også dra lengre unna enn der dere bor nå. Om ikke er det så enkelt å havne tilabek på samme sted. Venner - vel, gode venner er der uansett, selv om de kanskje har trukket seg tilbake. tror du det med venner er tilfelle? jeg skal snart på ferie. flere 1000 mil herfra. men jeg gruer meg allerede til jeg kommer hjem. forressten. tusen takk for svar alle sammen. Endret 19. mai 2008 av Lise_
birma Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Ekte venner er der uansett. Selv om det har gått flere år uten kontakt. Jeg har et par av disse - de er gode å ha. Det kan gå år uten at vi prater, men så er vi der - for hverandre. Om du gruer deg for å dra hjem igjen, ikke dra hjem. Pakk tingene som er viktig for deg, ta dem md deg eller oppbevar dem et sted du kan få tak i dem uten at han vet og merker det, og ikke dra tilbake. Dra et annet sted, får noen til å sende tingene eller levere dem til deg.
Freckles Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Synes ikke du at du fortjener en snill kjæreste?
Lise_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2008 Synes ikke du at du fortjener en snill kjæreste? vet ærlig talt ikke. det må jo på en måte være min feil og....
Lise_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2008 Ekte venner er der uansett. Selv om det har gått flere år uten kontakt. Jeg har et par av disse - de er gode å ha. Det kan gå år uten at vi prater, men så er vi der - for hverandre. Om du gruer deg for å dra hjem igjen, ikke dra hjem. Pakk tingene som er viktig for deg, ta dem md deg eller oppbevar dem et sted du kan få tak i dem uten at han vet og merker det, og ikke dra tilbake. Dra et annet sted, får noen til å sende tingene eller levere dem til deg. men det er snakk om tv, klesskap, seng etc.. jeg trenger flyttebil, og det er ikke helt min økonomi.. ....
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Pakk snippeskene dine og flytt, du. få deg et liv. alt er så enkelt for deg. du forsøpler trådene på kg med sånt svada.
Lise_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. mai 2008 få deg et liv. alt er så enkelt for deg. du forsøpler trådene på kg med sånt svada. ok. beklager..
Alice Ayres Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 få deg et liv. alt er så enkelt for deg. du forsøpler trådene på kg med sånt svada. Her er en Ikke vær så sinna da. Av og til er livet enklere enn man vil ha det til, og av og til er løsningene veldig enkle - selv om gjennomføringen av disse nok kan være langt fra like enkle. Selvsagt forstår jeg at det ikke er bare bare å flytte fra en mishandler, men løsningen er allikevel enkel: Pakk snippeskene og flytt!
Alice Ayres Skrevet 19. mai 2008 #19 Skrevet 19. mai 2008 ok. beklager.. Tror ikke den kommentaren var ment for deg. Du har ingenting å be om unnskyldning for så vidt meg bekjent.
Yme Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 (endret) For å si de på en stygg måte... Om du ikke har nok styring til å kunne dra fra en sån type så får du som fortjent. Du kan takke degselv, å du har ingen rett til å klage. Ta deg sammen! Edit: Det er ikke din skyld at han velger å slå, men det er din skyld at du velger å bli hos han. Endret 19. mai 2008 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå