Gjest Gjest_sasha_* Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Er sammen med en dame som synes det er veldig godt å bli tatt bakfra. Hun sier jeg treffer noen "punkter" inne i vagina som er spesielt deilig for henne. Hvilke "punkter" er det snakk om, og er doggy-stil en vinner også hos dere andre damene..? Jeg digger stilen selv, heldigvis. Men jeg har vel egentlig aldri hørt om en mann som ikke liker det...finnes de i det hele tat ?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg digger stilen selv, heldigvis. Men jeg har vel egentlig aldri hørt om en mann som ikke liker det...finnes de i det hele tat ? Joda. Samboeren min er ikke særlig fan. Har skjedd en eller to ganger for flere år siden. Synd, for jeg mener å huske det var godt.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Doggy er en av de beste stillingene for meg. Det og å få ri
Gjest Jente37 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Er sammen med en dame som synes det er veldig godt å bli tatt bakfra. Hun sier jeg treffer noen "punkter" inne i vagina som er spesielt deilig for henne. Hvilke "punkter" er det snakk om, og er doggy-stil en vinner også hos dere andre damene..? Jeg digger stilen selv, heldigvis. Men jeg har vel egentlig aldri hørt om en mann som ikke liker det...finnes de i det hele tat ? Jeg digger også stilen selv, selv om min pulekompis ikke liker den noe særlig. Jeg syns doggiestilen er deilig, da jeg kan fantasere -uten forsyrrende elementer- at han som tar meg bakfra er hvemsomhelst...postmannen, kjekkasen på jobben eller naboen
Gjest Mann 24 Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg syns doggiestilen er deilig, da jeg kan fantasere -uten forsyrrende elementer- at han som tar meg bakfra er hvemsomhelst...postmannen, kjekkasen på jobben eller naboen Enig i dette. Doggy er perfekt for "upersonlig" puling der man kan fantasere om hva som helst siden man ikke ser inn i ansiktene til hverandre.
Gjest milkyway Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 jeg ser ikke på det som en upersonlig fantasistilling, jeg ser på det som en stilling hvor jeg blir kjempetent fordi det er kjæresten som står bak meg og har all makta! Så det ja!
Amalie_85 Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Doggy er namnam... jepp en av mine favoritter, men jeg fantaserer ikke om andre når vi bruker denne stillingen :klø:
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 personlig er doggy noe jeg liker hvis gutten jeg er med har medium til litt liten penis... en av ekskjærestene mine hadde skikkelig stor penis, og da var doggy direkte vondt.... mens med en annen eks som hadde litt mindre så føltes det bedre med doggy enn vanlig fordi da føltes han litt større
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Min elskerinne gråt da hun ble tatt bakfra, aldri ellers :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå