Gå til innhold

Doggy-stil

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sasha_*
Skrevet

Er sammen med en dame som synes det er veldig godt å bli tatt bakfra. Hun sier jeg treffer noen "punkter" inne i vagina som er spesielt deilig for henne.

Hvilke "punkter" er det snakk om, og er doggy-stil en vinner også hos dere andre damene..?

Jeg digger stilen selv, heldigvis. Men jeg har vel egentlig aldri hørt om en mann som ikke liker det...finnes de i det hele tat ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om menn som ikke liker det ja.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg digger stilen selv, heldigvis. Men jeg har vel egentlig aldri hørt om en mann som ikke liker det...finnes de i det hele tat ?

Joda. Samboeren min er ikke særlig fan. Har skjedd en eller to ganger for flere år siden. Synd, for jeg mener å huske det var godt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Doggy er en av de beste stillingene for meg. Det og å få ri :)

Gjest Jente37
Skrevet
Er sammen med en dame som synes det er veldig godt å bli tatt bakfra. Hun sier jeg treffer noen "punkter" inne i vagina som er spesielt deilig for henne.

Hvilke "punkter" er det snakk om, og er doggy-stil en vinner også hos dere andre damene..?

Jeg digger også stilen selv, selv om min pulekompis ikke liker den noe særlig. Jeg syns doggiestilen er deilig, da jeg kan fantasere -uten forsyrrende elementer- at han som tar meg bakfra er hvemsomhelst...postmannen, kjekkasen på jobben eller naboen :fnise:

Gjest Mann 24
Skrevet
Jeg syns doggiestilen er deilig, da jeg kan fantasere -uten forsyrrende elementer- at han som tar meg bakfra er hvemsomhelst...postmannen, kjekkasen på jobben eller naboen :fnise:

Enig i dette. Doggy er perfekt for "upersonlig" puling der man kan fantasere om hva som helst siden man ikke ser inn i ansiktene til hverandre.

Gjest milkyway
Skrevet

jeg ser ikke på det som en upersonlig fantasistilling, jeg ser på det som en stilling hvor jeg blir kjempetent fordi det er kjæresten som står bak meg og har all makta! Så det ja!

Skrevet
Doggy er namnam...

jepp :)

en av mine favoritter, men jeg fantaserer ikke om andre når vi bruker denne stillingen :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

personlig er doggy noe jeg liker hvis gutten jeg er med har medium til litt liten penis...

en av ekskjærestene mine hadde skikkelig stor penis, og da var doggy direkte vondt....

mens med en annen eks som hadde litt mindre så føltes det bedre med doggy enn vanlig fordi da føltes han litt større

Gjest Gjest
Skrevet

Min elskerinne gråt da hun ble tatt bakfra, aldri ellers :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...