Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Nå sitter jeg her, og venter på mensen, som skulle vært her i går. Har hatt mine velkjente mensmurringer siden forrige tirsdag. Disse har vært som en klokke tidligere, og har kommet snikende dagen før mens. En uke med murringer er slitsomt. Hadde mensen komt, hadde det vært ok, men når den ikke viser seg, blir jeg litt muggen...

Men da vil jeg helst ha positiv test... Har tatt en test, men den var selvsagt negativ, men mensen kommer fremdeles ikke...

Kan det fremdeles være håp om at jeg kan være gravid ???

I mine tidligere svangerskap, har teten lyst positivt med en gang mensen ikke har kommet. Kan Hcg-nivået endre seg fra svangerskap til svangerskap. At jeg evt ikke tester positivt før litt senere denne gangen ?

Man klamrer seg til ethvert lite halmstrå her...

Gratulerer til alle som har fått positive tester !!!

Hej då :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Odense
Skrevet
Hei :)

Nå sitter jeg her, og venter på mensen, som skulle vært her i går. Har hatt mine velkjente mensmurringer siden forrige tirsdag. Disse har vært som en klokke tidligere, og har kommet snikende dagen før mens. En uke med murringer er slitsomt. Hadde mensen komt, hadde det vært ok, men når den ikke viser seg, blir jeg litt muggen...

Men da vil jeg helst ha positiv test... Har tatt en test, men den var selvsagt negativ, men mensen kommer fremdeles ikke...

Kan det fremdeles være håp om at jeg kan være gravid ???

I mine tidligere svangerskap, har teten lyst positivt med en gang mensen ikke har kommet. Kan Hcg-nivået endre seg fra svangerskap til svangerskap. At jeg evt ikke tester positivt før litt senere denne gangen ?

Man klamrer seg til ethvert lite halmstrå her...

Gratulerer til alle som har fått positive tester !!!

Hej då :goodbye:

Hei!

Har ikke noe svar til deg, men er i samme situasjon :)

Sitter liksom å venter på mensen jeg også, 2 dager forsinket og jeg får den som regel på klokka..Har alltid hatt regelmessig mens..

Tok test idag som var negativ, jeg har to barn fra før og jeg har testet meg før ikm begge de gangene og har fått positivt svar med det samme...rare greier..

Er litt spent på om mensen kommer i morgen, visst ikke så må det være noe i gjere..

Skrevet

Hei Odense !

Vi er visst veldig i samme båt, vi :)

Har også to barn fra før, så jeg vet jo at jeg funker, for å si det sånn...

Ventetiden er noe jeg definitivt kunne vært foruten. Spesielt når man alltid har fått mensen "på klokka".

Det er vel bare å la tålmodigheten få seg en solid test ;)

Lykke til med ventinga, Odense !

Gjest Odense
Skrevet

Hei!

Venter fortsatt her, var ganske sikker på at mensen ville komme idag, men den har ikke meldt sin ankomst enda..

Har så lyst å kjøpe en test til idag, men er redd det blir bortkasta..Hcg nivået har sikkert steget siden i går om vi er gravide, men likså greit å vente litt til...

Ps: Var ikke helt planlagt dette om det skulle vise seg at jeg er gravid, så dette er en litt spesiell situasjon for meg..:)

Skrevet

har dere testet med EL-tester?

Hvis ikke, kan jo EL ha vært forsinket og da blir jo mensen forsinket også.

Men la oss heller håpe at dere er gravide :) Lykke til!! La oss få høre hvordan det går da.

Skrevet

Jeg brukte EL-tester fra dag 12 i syklusen. Og i 14 dager fremover, uten å få utslag på testene. Men det jeg opplevde 2 dager før jeg begynte å teste, var brunlig slim som kunne trekkes i lange tråder.I etterkant lurer jeg nå på om dette kan ha vært eggløsningsslim. Dvs at eggløsningen kom flere dager tidligere enn forventet.

Vi har ikke lagt på latsiden denne mnd, så sengekos har vi hatt hver dag...;) Så uansett har vi nok truffet en evt eggløsning.

Idag har vært en skikkelig drittdag. Murringene har gått over til en følelse av sting/stølhet. Har hatt et snev av halsbrann, og løs mage. Dessuten springer jeg på toalettet hele tiden. Tisser og tisser...

Nå lurer jeg på om det fullstendig har klikket for meg. Jeg har jo ikke fått noe positiv test, men de tingene jeg kjenner på nå, minner meg faktisk om starten på mitt forrige svangerskap.

Trøster meg med at jeg ennå ikke har fåt mensen.

Og kommer den ikke i morgen, så testes det nok på nytt igjen. Lurer på om jeg skal få mannen til å handle CB-tester. Her vi bor får vi kun fatt i QR-tester...

Sikkert ingen forskjell, men jeg stoler liksom litt mer på Clearblue...

:goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...