Gå til innhold

Brylllupssted i Moss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her om har giftet seg i Moss eller som skal det?

Noen som har noen erfaringer eller andre tips ang sted?

Vi har tenkt å gifte oss ute,altså ha vielsen ute. Vi regner med å få gjort det på Jeløy. Men er det noen steder man kan ha selve bryllupsfesten ute? Evt en plass hvor man er delvis inne/ute?

Setter stor pris på om noen har noen ide?

Må ikke være så altfor dyrt heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt til jeg så den siste setningen din skulle jeg foreslå Refsnes Gods.

Jeg vet de har laget paviljong i hagen der man kan ha vielser etc, men billig er det nok absolutt ikke :)

Skrevet

Nei vi har tenkt tanken,men tenkte undersøke andre steder først :gjeiper:

Er veldig fint der..var i 85 års lag der for litt siden, å bak gården der er utrolig fint.. så ønsket er jo der.. men vi får se :)

Skrevet
Hei!

Er det noen her om har giftet seg i Moss eller som skal det?

Noen som har noen erfaringer eller andre tips ang sted?

Vi har tenkt å gifte oss ute,altså ha vielsen ute. Vi regner med å få gjort det på Jeløy. Men er det noen steder man kan ha selve bryllupsfesten ute? Evt en plass hvor man er delvis inne/ute?

Setter stor pris på om noen har noen ide?

Må ikke være så altfor dyrt heller..

Som andre tidligere har nevnt, så er jo Refsnes Gods praktfult! De har en paviljong der man kan ha det ganske åpent, slik at skillet mellom ute og inne viskes ut, MEN dere har tak over hodet dersom været ikke holder..men direkte billig er det kanskje ikke..

Jeg har ikke vært i noe bryllup i Moss, men det går ann å få leie loaker på AlbyGalleri F15 - de tar selskaper opp til 120 personer og det ligger jo nydelig til ved sjøen. Her er det store muligheter til å være mye ute, men jeg vet ikke om de kan servere middagen ute.

MEN: det jeg vil trekke frem, er Jeløy Radio. Der tror jeg at jeg skal jeg gifte meg når den tid kommer - hvis kalaset skal stå i Norge. Link til herligheten finner du her.

Det er et lokale i privat eie, med 2 km standlinje. Gjester kan komme med båt og legge til ved egen brygge og i den gamle låven kan gjester som kommer langveisfra overnatte, evt hele selskapet hvis dere f.eks vil ha felles frokost. De har en ganske betydelig kunstsamling og ligger helt nydelig til ved sjøen.

De har menypriser fra 470 til 580 + vin og kaffe med avec til 90 kr pr person. Selve lokalet koster ca 10 000 å leie, og man kan enten velge om man vil ordne med blomster og kake selv, eller kjøpe det av de. De hjelper også til med band/musikk/DJ om ønskelig. Man kan også om ønskelig ha selve vielsen på eiendommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...