Gjest Cathena Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 For meg funket det veldig bra, fikk prøvepakke! òg gikk ned 3 kg., jeg avbestilte restende rett etterpå og det angrer jeg på nå! Nå er det 2-3 uker siden, òg jeg har ikke gått opp igjen. Jeg spiste helt normalt, slik jeg pleier! Det funket for meg!
janne84 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Så flott at det funker for deg da Du har ikke gjort noe annerledes, bortsett fra å ta en tabell?
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kan sende dere restene av min pakke. Det var bare tull for min del, funket ikke i det hele tatt. I tillegg tror jeg ikke at det er så sunt å proppe i seg midler som forandrer hvordan kroppen tar til seg næring. Nei, bedre kosthold og trening er eneste måte for meg (Dette betyr så klart ikke at det ikke har fungert for andre..)
Gjest Cathena Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Så flott at det funker for deg da Du har ikke gjort noe annerledes, bortsett fra å ta en tabell? Nope! Det eneste som var ganske slitsomt var å huske å ta det 15-20 min. før hvert måltid der jeg spiser mest stivelse, brød, pasta og potet osv.! Jeg tok 6 stk. per dag, som er maks. Men jeg ble veldig sjokkert når vekta for langsomt ned! For jeg skal innrømme jeg ikke hadde tro på at det funket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå