Gå til innhold

Bidrar du til forumet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sier som Bellatrix. Jeg starter ikke så mange tråder, men jeg deltar i mange.

Ellers tenker jeg at man må delta hvis man vil ha et aktivt forum. Nytter ikke sitte på gjerde og syte over liten trafikk liksom.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Lag tråder om det som dere lurer på eller det dere er opptatt av1 Enten som bruker eller som gjest!

Da blir bidraget bedre her på KG! Ingen spørsmål er dumme :)

Skrevet

Jeg leser mer enn jeg skriver, liker å finne gode temaer og gode tråer.

Gjest Evine
Skrevet

Jeg deltar om jeg ramler over noe interessant og noe som virkelig engasjerer meg. Har kun startet noen få tråder fordi jeg har lurt på helt konkrete saker.

Har en treningsdagbok - men den er her bare til jeg finner et bedre alternativ .. har vurdert å kjøpe meg en egen kalender hvor jeg kan legge inn all aktivitet. Men så glemmer jeg det hver gang jeg er ute og handler.

Gjest kenneth
Skrevet (endret)

På diverse kammerser rundt omkring går det gjetord om mine innlegg. Kanskje er de ikke så mange i tallet, men med tanke på kvaliteten de representerer, er jeg strengt tatt forundret over at det pr. dags dato ikke foreligger en lønns- og trekkoppgave fra denne fruentimmerboltreplassen på nettet. All kunnskapen jeg besitter og måten jeg beriker verdensveven på tatt i betraktning, skulle det egentlig bare mangle at jeg ikke daglig mottar fanbrev fra mang en KG-er som er fast bestemt på at jeg er det ultimate livsledsageremne.

Vel vel. Nok om meg. La meg heller anmode alle om å høre på det gromme bandet A mountain of one. Du finner'om på nettet.

Endret av kenneth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...