Gjest Gjestivitas Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg lurer rett og slett på hvor mye folk bidrar til å holde forumet aktivt. I ettermiddag feks syns jeg det har vært så roooooolig... Akk så kjedelig, hehe, og dermed dukket tanken opp i hodet mitt.... For meg selv så varierer det veldig. I dag har jeg vært veldig flink syns jeg. Jeg har oppdatert prøvertråden min, og jeg har startet denne tråden. Jeg startet også en tråd seeeeent i går kveld, så jeg er litt usikker på om denne også i praksis ble laget i dag. Om vi alle hadde startet en tråd hver dag, ville det blitt kaos her inne? Det tror jeg... Så rett og slett, hvor aktiv er du, og føler du at du bidrar til å holde forumet aktivt?
Gjest Screemy Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Spør meg ikke om hvorfor, men jeg lager utrolig mange tråder her inne - men jeg gjør det som gjesteskribent! Hvorfor? Jeg bare gjør det som gjest og ikke som "meg selv" av en eller annen merkelig grunn! Trådene er fine dem og helt "nøytrale" men jeg bidrar med nye tråder i hvert fall! NEI, jeg snakker ikke om trolletråder og "dumme" tråder! Jeg bidrar faktisk veldig mye, mer enn det som synes! Jeg er ikke flau for å si at jeg også skriver som gjest - og det er IKKE for å trolle bare så det er sagt! Endret 19. mai 2008 av Screemy
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 JEG bidro i alle fall ikke serlig til forumet med denne tråden... Det var ikke mye respons nei.... Men stor takk til deg som tok deg tid, hehe... Gjestivitas
Suzy Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Som deg så varierer det veldig hvor mye jeg bidrar, men jeg er da her og starter en tråd i ny og ne om jeg syns det passer
Alice Ayres Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er her mye. Av og til for mye - men det har den enkle forklaring at jeg kjeder meg så utrolig på jobb for tiden, samt at KG er fantastisk bra for en nordmann i utlendighet. Jeg bidrar litt histen og pisten, men det er litt dødt her inne til tider...
Gjest Casey Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Så rett og slett, hvor aktiv er du, og føler du at du bidrar til å holde forumet aktivt? Jeg føler at det ikke er min oppgave å holde et forum som jeg ikke har eierinteresser i aktivt. Ikke får jeg betalt for det heller, så jeg tenker absolutt ikke at jeg må bidra. Gjør du? Hvorfor det?
Alice Ayres Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg føler at det ikke er min oppgave å holde et forum som jeg ikke har eierinteresser i aktivt. Ikke får jeg betalt for det heller, så jeg tenker absolutt ikke at jeg må bidra. Gjør du? Hvorfor det? Halla... det er et diskusjonsforum, og betalt får du da i form av råd, tips og underholdning i bøtter og spann.
Gjest Casey Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Halla... det er et diskusjonsforum, og betalt får du da i form av råd, tips og underholdning i bøtter og spann. Ja da...jeg har fått flere gode råd jeg, og bidrar gjennom å svare på diverse innlegg selv, samt starte noen få tråder her og der. Jeg tenkte at TS mente "bidrar" som i "tenker du på forumets beste og gjør ditt for at det skal bestå", som i at man nærmest var ansatt.
Wildy Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Her på KG føler jeg intet ansvar for å være aktiv eller for å holde driven oppe. På mindre forum hvor vi er færre brukere er jeg mer bevist på hvor mye jeg bidrar.
Gjest Gjestivitas Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Jeg føler at man ofte blir misforstått her inne jeg..... Jeg mente slett ikke at vi har ansvar for forumet, derfor skrev jeg IKKE at vi har ansvar. Når man skriver på nettet må nesten leseren lese det som står og ikke lese det man TROR står... Litt sånn som med sms..... Men det er klart at om ingen lager tråder eller inlegg blir det jo veldig kjedelig å være her inne. Og da ville vi alle funnet andre steder å henge.....
Gjest StockDama Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Er her alt for mye iløpet av en dag. Siste måneden har jeg ikke vært her, siden jeg ikke har hatt internett pga flytting og tøv fra telenor. Men nå er jeg fastboende igjen.
Gjest Screemy Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Er her alt for mye iløpet av en dag. Siste måneden har jeg ikke vært her, siden jeg ikke har hatt internett pga flytting og tøv fra telenor. Men nå er jeg fastboende igjen. Jeg har sluttet mange ganger jeg, men kommer stadig tilbake! En gang KG, alltid KG!!! Kunne ha gjort mye husarbeid og andre fornuftige ting hadde det ikke vært for KG!
Gjest StockDama Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Kunne ha gjort mye husarbeid og andre fornuftige ting hadde det ikke vært for KG! Liker å innbille meg det jeg også. Men vet så altfor godt at tiden ville heller blitt brukt til spill eller å bare dille rundt =D
Gjest Pupsilure Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Ofte sitter jeg å vente på spennende innlegge i timesvis. Uten å tenke på at jeg kan lage en spennende tråd selv. Jeg har egentlig endel tanker og spørsmål som det fint kunne blitt diskusjoner ut av. Men bare glemmer det liksom. Tror jeg skal begynne med det.
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er ikke like aktiv nå for tiden som jeg har vært på mitt mest aktive. Men jeg er innom daglig stort sett, hvertfall for å se meg litt rundt. Jeg er ikke den som starter massevis av tråder, men særlig tidligere var jeg god til å tvære ut tråder andre hadde startet i det uendelige (hvertfall føltes det sånn noen ganger). Hvis jeg først kommer ordentlig inn i en diskusjonstråd (jeg snakker da om når man diskuterer fram og tilbake, ikke en tråd hvor alle bare sier sin mening og ferdig med det), har jeg problemer med å trekke meg ut i tide. Hvis det er et tema som interesserer meg, kan jeg holde på en stund. Så det var hvertfall mitt viktigste bidrag tidligere. Det får meg til å innse at jeg ikke syns det er like mange spennende tråder her nå for tiden som det har vært tidligere i perioder. Kanskje det at jeg har holdt meg mer unna nå er på grunn av det, og ikke min fantastiske selvkontroll?
Gjest Screemy Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ofte sitter jeg å vente på spennende innlegge i timesvis. Uten å tenke på at jeg kan lage en spennende tråd selv. Jeg har egentlig endel tanker og spørsmål som det fint kunne blitt diskusjoner ut av. Men bare glemmer det liksom. Tror jeg skal begynne med det. Lag trådene dine Enten som deg selv eller som gjest om du vil det! Det gjør jeg av en eller annen årsak! (som gjest altså) PS!Ikke spør om hvorfor jeg lager dem som gjest (slik jeg skrev i første innlegg) JEG bidro i alle fall ikke serlig til forumet med denne tråden... Det var ikke mye respons nei.... Men stor takk til deg som tok deg tid, hehe... Gjestivitas Det helper at bare en svarer, så blir responsen større etterhvert - som du ser Endret 19. mai 2008 av Screemy
The Kitten Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 Jeg lurer rett og slett på hvor mye folk bidrar til å holde forumet aktivt. I ettermiddag feks syns jeg det har vært så roooooolig... Akk så kjedelig, hehe, og dermed dukket tanken opp i hodet mitt.... For meg selv så varierer det veldig. I dag har jeg vært veldig flink syns jeg. Jeg har oppdatert prøvertråden min, og jeg har startet denne tråden. Jeg startet også en tråd seeeeent i går kveld, så jeg er litt usikker på om denne også i praksis ble laget i dag. Om vi alle hadde startet en tråd hver dag, ville det blitt kaos her inne? Det tror jeg... Så rett og slett, hvor aktiv er du, og føler du at du bidrar til å holde forumet aktivt? Tja; jeg bidrar jo. Er innom flere ganger i uken. Gjerne flere ganger daglig også. Om bidragene mine alltid er positiv er heller tvilsomt. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er dårlig på å starte tråder, men svarer gjerne.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #19 Skrevet 19. mai 2008 Jeg starter ikke mange tråder, men jeg svarer ganske ofte, også selv om jeg bare TROR jeg har et bra og riktig svar.
Wonders Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 ja jeg er akriv, så klart. Har du ikke sett det da, vennen? Mange som bidrar, vi lager tråer, og hjelper til, sper på med humor, og svarer med omtanke i diskusjoner. Jeg har ingen konkurenter og har timeshvis av god underholdning her på kvinneguiden. Jeg føler meg heldig som får hjelpe til når jeg vet det er brukt for min kompetanse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå