Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga været 17.mai fikk jeg ett lite innfall. Lurer på om jeg klarer å sy cape til festdrakten min.

Dette er da snakk om Kystdrakten.

Er det noen som har sydd det, hvordan er selve pakken og hvor vanskelig vil det være for meg som er ganske uerfaren. Har nettopp brodert en adventskalender, men cape koster litt mer i tilfelle jeg ikke skulle få det til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sømmen eller broderiene du tenker på?

Jeg har brodert og sydd Kystdrakten. Broderiene tar tid, men er ikke vanskelige. På capen er det bare få broderier.

Anvisningen til søm er det så som så med etter min mening (ufattelig dårlige tegninger og forklaringer), men det er mulig at leverandør har skjerpet seg på det området siden jeg kjøpte materialpakke.

Skrevet
Er det sømmen eller broderiene du tenker på?

Jeg har brodert og sydd Kystdrakten. Broderiene tar tid, men er ikke vanskelige. På capen er det bare få broderier.

Anvisningen til søm er det så som så med etter min mening (ufattelig dårlige tegninger og forklaringer), men det er mulig at leverandør har skjerpet seg på det området siden jeg kjøpte materialpakke.

Tenker på både søm og broderi.

Vet du om de har noen forhandler rundt Oslo så jeg kanskje kan reise og prate med noen. Fant ikke noe om det på siden deres.

Men, må jo innrømme at jeg aldri har sydd noe da, så det kunne jo blitt spennende :ler: Kanskje jeg bare skal kjøpe den ferdig.

Skrevet

Jeg vet dessverre ikke om noen rundt Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...