Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har vært slutt med eksdama en liten stund, har barn som går i barnehage og skole. det var hun som gjorde det slutt, dette har hun tenkt på en stund har jeg fått høre, vi har bodd sammen i mange år. jeg håper selvsagt at hun kommer til å savne meg etter hvert, og har lyst til å gi meg en ny mulighet. hun har sagt at hun trenger tid for seg selv, jeg har sagt til henne at jeg kommer til å vente på henne da jeg er veldig glad i henne. har ikke fått noen bekreftelse på at hun vil ha meg tilbake senere, men som hun sa her en dag, at jeg burde komme meg videre i livet, men skulle det nå skje at vi ble sammen igjen så var det ment slik. men vi er gode venner og møtes av og til. er ikke lett å unngå å ringe og sende sms til henne siden vi har bodd så lenge sammen, men bør vel egentlig gi henne fred og ro.

er det noen som har vært lenge fra hverandre og blitt sammen igjen??, har jo lyst til å vente på henne en stund så klart....

hadde vært fin om jeg kunne få noen gode tips til hva jeg burde gjøre. det er jo henne jeg vil dele livet mitt med.

bør jeg vente i 6 mnd eller lengre før jeg prater med henne om hun vil gi meg en mulighet , eller bare la dette skje naturlig fra hennes side?

Endret av eksen
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

At du gidder... hvor mange tråder har du egentlig startet med det samme spørsmålet?

Gjest Gjest_Nolita_*
Skrevet

Uff, vet hvordan du har det...

For noen år siden gjorde jeg det slutt med kjæresten min, og var 110% sikker på at det var rett. Så gikk det flere mnd før jeg skjønte at han var den rette for meg. Og det var først etter at vi hadde brutt all kontakt at jeg skjønte det. Så lenge vi hadde noe kontakt så trodde jeg ikke det var mulig. Nå er det slutt mellom oss igjen, litt over 2 mnd siden bruddet. Vi hadde en vansklig periode, og valgte å gå vært til vårt. Men så har jeg ombestemt meg og fått ett annet syn på ting. Han er mer usikker og trenger tid. Det er utrolig frustrerende og vansklig å gi han det, men jeg prøver for jeg elsker han så høyt. Samtidig så er det ingen garantier for at det blir oss igjen, selv om jeg inne i meg føler at siste kapittel i vårt forhold ikke er over enda. Så jeg prøver å gå videre, la han være i fred og gjøre de tingene jeg ønsker. Foreløpig tenker jeg masse på han og finnes ikke i nærheten av interessert til å date eller noe. Men som sagt så må jeg jo bare gå videre, og om jeg kommer over han og han så vil tilbake så må jeg ta det da.... Kan ikke sette mine følelser og mitt liv på hold for han heller. Og det må ikke du gjøre for henne heller. Prøv å gå videre og lev livet, la henne få tid alene og ikke la det stoppe deg i å gå videre i ditt liv. Og uansett, om du vil ha henne tilbake... ingen ting er så lite tiltrekkende som en ex som sitter hjemme og sturer...

Lykke til

Skrevet
At du gidder... hvor mange tråder har du egentlig startet med det samme spørsmålet?

Samme tenkte jeg :) Begynner å forstå at dama ikke orker heller!

Ta deg sammen!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes det burde vært flere som deg. Synes generelt folk gir opp for fort. Men tror ikke det funker å gå og vente over lengre tid. Bedre om du prøver å gjøre situasjonen og livet for deg selv bra, så vil tiden vise om dere føres sammen igjen eller ikke. Lykke til!

Skrevet

Plutselig sitter DU der med ny dame og barn! Min eks sa det samme som deg, men hvem var raskest i løypa - jo han! Han skulle ALDRI se på en annen dame enn meg....

Skrevet

Hvis eksen hadde sagt at jeg måtte komme meg videre, hadde jeg tatt det som et tegn på at vedkommende var helt ferdig med meg, og at det ikke var mer håp.

Har selv blitt sammen igjen med ekser, men da var vel ingen av oss særlig gira på å gå videre... med andre :)

Skrevet (endret)

Jeg ville nok rådet deg til å gå videre med livet ditt og slutte å vente på at hun skal forandre mening. Slik jeg tolket det hun sa, så er hun ferdig med det forholdet dere har hatt og er innstilt på å gå videre, men annerkjenner muligheten for at veiene deres kanskje krysses en annen gang i livet, ettersom man aldri vet hva fremtiden bringer. Jeg tror nok kanskje hun vet med seg selv at dette ikke kommer til å skje, men at hun ikke har hjerte til å si det helt klart og tydelig, fordi det vil såre deg. Selvsagt betyr dette at hun bare utsetter problemet dersom det er slik det ligger til.

Dersom du blir sittende og klamre på håpet om at dette kanskje betyr at hun kanskje ombestemmer seg, så vil du sannsynligvis bare ende opp med å bli enda mer såret når du plutselig får vite at hun har noe nytt på gang.

Endret av Beast
Skrevet

Utrolig at en del menn er så lojale og trofaste...går det dårlig så bryt ut og finn deg en ny! Start på nytt med ny dame og nye barn. Se fram, ikke tilbake.

Skrevet

Ehm.... tror det er hans barn, så det er vel ikke bare bare å bytte de ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...