Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Keycha
Skrevet

Jeg foretrekker å ikke skrive om livet mitt her inne.. Men la oss si at jeg er i et svært vanskelig forhold som jeg ikke vet om jeg klarer å bryte ut av. Kan noen vennligst pm meg? Som er i samme situasjon, eventuelt har vært?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Var for endel år siden gift med en psykopat, å tro meg når jeg sier at det eneste riktige og beste for deg er å komme deg ut av forholdet.

Et forhold med en psykopat vil før eller siden ødelegge en masse for deg. For meg ødela det:

mitt selvbilde som det tok mange år å bygge opp igjen,

min vilje ble tråkket på, eller evnen til å ha egne meninger og til å ta egne beslutninger

min selvstendighet ble så kuet at jeg til slutt trodde at jeg måtte be om tillatelse til f.eks å gå på butikken. Å når jeg hadde fått tillatelse så måtte jeg bare gjøre det jeg skulle for så å skynde meg hjem igjen.

forholdet til min familei var noe min X la mye tid og energi i å prøve å ødelegge

vennene mine kunne jeg ikke lenger beholde da de kunne bidra til å opprettholde min tidligere selvstendighet og vilje

min økonomi og betalingsevne ble fullstendig rasertt da min X tok over all økonomisk styring. Han batalte aldri en regning, og det var jeg som satt igjen med alle inkassokrav. Disse henger enda over meg etter 25 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...