Gjest Hegepege Skrevet 19. mai 2008 #1 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan noen si meg hvordan jeg får store bokstaver og farge? Fpr det liksom ikke til selvom jeg trykker på a-bokstaven og prøver å endre skrifttype eller størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. mai 2008 #2 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Prøvd å markere teksten du vil formattere først? Endret 19. mai 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 19. mai 2008 #3 Del Skrevet 19. mai 2008 Hmmmmm Gikkdet nå mon tro??? Skal jo i gang med dagboka mi for utfylling av ting som er klart og ikke klart, og da skal jeg harød og grønn skrift :gjeiper: Hva med store bokstaver da? Og annen skrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 19. mai 2008 #4 Del Skrevet 19. mai 2008 Prøvd å markere teksten du vil formattere først? Tusen takk for hjelpen ja Nå skal jeg skrive masse i dagboka mi... Hmmmmm Gikkdet nå mon tro??? Skal jo i gang med dagboka mi for utfylling av ting som er klart og ikke klart, og da skal jeg harød og grønn skrift :gjeiper: Hva med store bokstaver da? Og annen skrift Jippiiii... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. mai 2008 #5 Del Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk for hjelpen ja Nå skal jeg skrive masse i dagboka mi... Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstorm Skrevet 6. juni 2008 #6 Del Skrevet 6. juni 2008 Skal vi se fungerer dette tro? Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammanita Skrevet 23. september 2008 #7 Del Skrevet 23. september 2008 får ikke til store bokstaver og annen skriftfarge jeg heller, men nå er det testing tid her hello tror jeg fikk det til nå prøver litt gøy til jeg hello hello hello hellohello hello hello hello ble nå litt dette da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 19. oktober 2008 #8 Del Skrevet 19. oktober 2008 hvordan funker denne siter knappen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå