Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Tenkte jeg skulle abonnere på Aftenposten nå, hva er egentlig forskjell på morgenutgaven og aftenutegaven når det gjelder nyheter og sånn? Er aftenutg. mer underholdningsmag med reise og anmld ?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Aftenutgaven er mer en lokalavis for Oslo. Den har noe nyheter som har kommet i løpet av dagen, førstesideoppslagene er ofte Oslosaker. Du får ikke det komplette nyhetsbildet utenriks/innenriks/økonomi/meninger/osv som morgenutgaven har. Aften skriver mer om kultur og ting og tang i Oslo. Du bør ha god tid til å lese hver dag hvis du skal abonnere på morgenavisen. Jeg foretrekker aften i uka + lørdag og søndag.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hva gjør egentlig denne på Aktuelle saker? :klø:
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hvis du vil følge med på riksnyheter er det Morgen du skal ha - er det lokalstoff for Oslo og litt omegn, er det Aften du sal ha. For meg er det helt utenkelig å ha den ene, jeg har alltid hatt begge og jeg bor ikke i Oslo nå, men i omegn. Også kommer A-magasinet i morgennummerte fredag og så må du selvsagt ha helgenummerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå