nessi Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Skal ha meg ny mobiltelefon, og vil nå prioritere god kamerafunksjon (glemmer ofta å ta med kamera). Noen som har en å anbefale??
Gjest Ingrid BN Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Skal ha meg ny mobiltelefon, og vil nå prioritere god kamerafunksjon (glemmer ofta å ta med kamera). Noen som har en å anbefale?? Hei! Er det Nokia, Sony Ericsson eller et annet merke du trives bedre med enn andre? Det kommer også an på hvor mye du ønsker å betale for telefonen. Hvis du er åpen for å binde deg med abonement i 12 mnd. hos en eller annen operatør, kan du få bra priser på kameratelefonene. Sjekk ut disse (noen er mer avanserte enn andre): * Nokia N82 * Nokia N95 * Sony Ericsson K810 * Sony Ericsson K850i * Sony Ericsson C702 (helt ny, kule farger!) Det er de jeg ville anbefalt! Sjekk ut www.amobil.no - de har mange tester på mobiltelefoner og dems spesifikasjoner.
Gjest Ingrid BN Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Kom på en til! Sony Ericsson T650. Den er også kåret til "miljøtelefon" av Greenpeace!
Gjest samson Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 k850 er hypa som "5megapixel-telefonen", men hele greia suger lut. Spesielt blitzen som lever sitt eget liv. Hilsen en som har sin andre k850 (som forøvrig har vært på service tre ganger)
henine Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Sony Ericsson G900. Det er en helt ny tlf som kommer denne, eller neste uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå