Gå til innhold

Analt leketøy for jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har begynt å eksperimentere med analsex, og vi synes det er spennende og godt begge to.

Vi har derfor tenkt å skaffe oss noe leketøy for dette formålet. Men vi lurer på hva som fungerer. Har sett at det finnes mange varianter. For gutta er det en del spesiallagede modeller som treffer g-punktet til guttene.

Mitt spørsmål er derfor hva er det som gir mest nytelse og er mest spennende for jentene. Er det noen som har erfaringer og som kan gi noen anbefalinger?

NB - jeg er ikke intressert i å ha en debatt om man skal putte ting bak eller ikke. Så dere som ikke liker analsex styr unna. :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som så mye annet. Det kommer ann på smak og behag!

Noen syns jo at buttplugg er suuupert når den bare er der inne og har vanlig vaginal penetrering imens. Mens noen syns jo analkuler er helt fantastisk. Og analkuler kan jo være ekstra spennende hvis man drar en og en kule forsiktig ut når man oppnår orgasme!

Så jeg vil foreslå at dere nesten må prøve dere litt frem ;)

Skrevet

Takk høres ut som en plan. Vi får prøve litt av vært.

Er det en helt "vanlig" buttplugg som er best for jentene, eller skal det være en spesiell form? Er det videre bedre med en som vibrerer? Og hvilke materialer liker dere?

Skrevet

Vibrering syns jeg er oppskryt. Men noen liker det nok siden det fins ;)

Ellers har jeg ikke merket så mye angående utforming el. materiale. Men den må ikke være for myk syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...