MarianneE Skrevet 15. mai 2003 #1 Skrevet 15. mai 2003 Tror det er bare jeg her inne som er glad over at BB endelig er ferdig? Makan til møkka-programm!!!! Ekte mennesker- ekte følelser meg i r**** Det er ingenting ekte med BB- det er falskt og tåpelig! BBnr.1 var nogenlunde OK, men nå som BBnr.3 snart er over (finalen er vel nå) ser ihvertfall jeg at det er kun en gjeng PR-kåte mennesker som bare vil på TV! Elendig kopi av BBnr.1 synes jeg! (ihvertfall det lille jeg har sett.....)
Gjest Mzfire Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Holder på nå, du kan bli med å gjette på tråden min
MarianneE Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2003 Og...DER var det omsider ferdig!!!! hadet, da BB!!
Atmi Skrevet 15. mai 2003 #9 Skrevet 15. mai 2003 hmm - hvorfor skrur dere ikke bare på en annen kanal da hvis det er så dritt? Merkelig syns jeg at dere hater et program som har gått i lang tid - og at dere faktisk bruker så mye energi på dette programmet at dere vet når siste episode er og når det slutter???? Hvis jeg ikke liker se noe på tv - som tennis for eksempel - så vet jeg jammen i hvert fall ikke når det begynner å slutter. Merkelige syns jeg dere er. Dere må prøve å få noe annet å bruke tid og energi på, det kan umulig være sunt for sinnet deres å irritere dere over et tv program dere ikke liker - og i tillegg engasjere dere så mye i det.
MarianneE Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2003 Kjære Atmi!! For det første: Jeg pleier ikke se på BB. Det er alltid noe annet BRA og se på på TV! Har sett tilsammen KANSKJE en episode, så jeg veit det er kjipe greier..... For det andre: Jeg hater ikke BB, synes bare det er et kjedelig programm, og usedvanlig teit konsept. Bruker absolutt ikke energi på det (med unntak av disse inleggene) så den var litt dårlig og komme med. Dessuten blir jo den siste episoden annonsert "overalt" så man kan jo ikke gå glipp av og få det med seg! Og ja, jeg har andre interesser som jeg bruker min tid og energi på......
Suzy Skrevet 16. mai 2003 #11 Skrevet 16. mai 2003 Jeg er overlykkelig!!! Endelig går det an å se på TV Norge igjen. Jeg har ikke sett NOE av BB i år - absolutt ingenting. Orket ikke. Nå kommer kanskje noen av de bra sakene tilbake, sånn som CSI (glitrende krimserie)? :D Suz
Sandman Skrevet 16. mai 2003 #12 Skrevet 16. mai 2003 Fikk med meg avslutningen i går... men har vært lite engasjert før det... kan ikke engang navnene på disse folka... ...det som var mest komisk, var at de etter å ha sittet i et hus og kjedet seg i bortimot 2 måneder, og drukket seg drita omtrent annehver dag, pluss at noen av de har småpult litt.... deretter kommer ut i verden som de reneste superstars...
Suzy Skrevet 16. mai 2003 #13 Skrevet 16. mai 2003 Godt poeng Sandmann. Sånn sett kunne enhver arbeidsledig slamp teknisk sett bli superstjerne på et blunk Det er bare et spørsmål om markedsføring Suz
Fakse Skrevet 16. mai 2003 #14 Skrevet 16. mai 2003 Har ingen interesse av programmet, og har derfor ikke fulgt med. Finnes andre ting på TV, eller man kan skru av. Ikke noe problem. Kan derfor ikke oppdrive noen stor glede for at det er ferdig, siden det ikke har plaga meg så mye. Første runden, når det var over alt, var derimot slitsom. Var jo BB på dagsrevyen, diskusjonsprogrammer, aviser...
Lykkeliten Skrevet 16. mai 2003 #15 Skrevet 16. mai 2003 ...det som var mest komisk, var at de etter å ha sittet i et hus og kjedet seg i bortimot 2 måneder, og drukket seg drita omtrent annehver dag, pluss at noen av de har småpult litt.... deretter kommer ut i verden som de reneste superstars... Kunne ikke vært mer enig! Denne runden har jeg ikke sett en eneste episode - likevel har jeg sett alle trynene så mange ganger rundt omkring i aviser etc at jeg har blitt lei. Det mest patetiske er at de nesten forventer OG føler seg som kjendiser... - my ass. Hva har de egentlig prestert??
MarianneE Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #16 Skrevet 16. mai 2003 Hva de har prestert?? Vel....det er vel ikke stort annet enn det Sandman nevner her! Patetisk programm, asså!!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 #18 Skrevet 18. mai 2003 hmm - hvorfor skrur dere ikke bare på en annen kanal da hvis det er så dritt? Merkelig syns jeg at dere hater et program som har gått i lang tid - og at dere faktisk bruker så mye energi på dette programmet at dere vet når siste episode er og når det slutter???? Hvis jeg ikke liker se noe på tv - som tennis for eksempel - så vet jeg jammen i hvert fall ikke når det begynner å slutter. Merkelige syns jeg dere er. Dere må prøve å få noe annet å bruke tid og energi på, det kan umulig være sunt for sinnet deres å irritere dere over et tv program dere ikke liker - og i tillegg engasjere dere så mye i det. Har lurt på det samme. Det er da utrolig mye søppel på TV, straffer dere dere selv med å se alt sammen?
vibbi Skrevet 18. mai 2003 #19 Skrevet 18. mai 2003 Ja, endelig er BB ferdig! Har ikke sett så mye i år, men jeg måtte liksom se det innimellom alikevel!Sånn for å holde meg oppdatert liksom! Det var han Halvor- figuren som mest gjorde at jeg ikke så mye orket å se på det denne gangen, han likte jeg ikke, gjorde meg bare irritert! Jeg er glad Eva-Lill vant da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå