Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjedde det igjen.....vasket håret, skyldte godt og tørket det. Så ser jeg som mange ganger før, at håndkledet har mistet farge, flekkvis. Nå er jo både sjampo og balsam milde. Noen som har erfart dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Har sett på nokre håndklær at det har blitt lys flekk på mørke håndklær. Men eg skjønnar ikkje kva det kjem av.....

Skrevet

Jeg ødla endel håndklær (blekede flekker) hos mine foreldre før vi fikk sporet det tilbake til en hudkrem jeg brukte. Husker ikke hva den het. Uansett kjempekjedelig!

Skrevet

Ja, jeg har tenkt på at det må skyldes noe jeg har i ansiktet/halsen. Parfyme eller hudkrem. Bruker en annen hudkrem enn før. Ikke lett dette.

Gjest nalle-maja
Skrevet
Husker ikke hva den het.

Basiron? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk et par sengesett ødelagt av basiron. Selv om jeg hadde smurt på flere timer før jeg la meg, og det var trukket godt inn i huden, så smittet det altså nok av til at putetrekket ble helt falmet, og øverste delen av dynen også. Kjipt.

Skrevet

Det er vel ett eller flere stoffer som bleker fargene. Her er det ingen som bruker basiron.

Gjest Raptuza
Skrevet

Ingen basiron her heller....!! :vetikke:

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet
Basiron? :)

Helt sikkert.Mine håndklær var flekkfrie før jeg begynte å bruke Basiron.Irriterende

Skrevet

Tror ikke det er en bestemt krem el. som er skyld i dette. Men heller stoffer som finnes i forskjellige produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...