Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skjønte ikke helt den betalingen på bli vakker.no jeg fikk en faktura men hva skal jeg gjøre med den?? Det står: Takk for at du handler hos oss. Nedenfor ser du din faktura som inneholder dine produkter. For raskest mulig behandling av din innbetaling er det viktig at du bruker riktig KID-nummer, kontonummer og eksakt beløp ved betalingen. Vi sender alle våre produkter samme dag som vi mottar din innbetaling på vår konto. -Er det ikke meningen at jeg skal skrive kontonummeret og sånn? Men hvordan skal jeg gjøre det?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Du får en giro tilsendt på mail, så betaler du den. Når de har registrert giroen innbetalt hos seg, sender de deg varene
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Du får en giro tilsendt på mail, så betaler du den. Når de har registrert giroen innbetalt hos seg, sender de deg varene ja men jeg skjønner ikke hvordan jeg betaler den
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan avbestiller jeg hvis jeg ikke får det til? Jeg kan ikke helt dette med nettbank.
Crash Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Hvordan betaler du regningene dine vanligvis da? Leste du denne siden? De sender uansett ikke ut varene før du betaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå