Gir Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg hjelper ei venninne med forberedelser til bryllupet sitt, og hun er på leting etter binderser formet som hjerter i gull. Hun har funnet på Ordning & Reda, men de hadde bare i sølv Jeg har observert at det er "noen" detaljorienterte bruder her inne, så de kan kanskje hjelpe henne?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 http://www.lcipaper.com/accessories/fasteners.shtml Ellers kan du jo sjekke eBay? Jeg sjekket det nettopp, men da hadde de bare i soelv, men sjekker man ofte finner man nok noe
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 det er ikke lett å finne akkurat det man trenger.. leter selv etter gull hjerter.. men de skal ikke være i stoff. ikke flate. helst i glass. og ikke altfor dure.. vurderte å kjøpe sanne til smykker. men de er jo altfor dyre. skal ha de på bordene...
Alice Ayres Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 det er ikke lett å finne akkurat det man trenger.. leter selv etter gull hjerter.. men de skal ikke være i stoff. ikke flate. helst i glass. og ikke altfor dure.. vurderte å kjøpe sanne til smykker. men de er jo altfor dyre. skal ha de på bordene... Her kan du finne gullhjerter.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Her kan du finne gullhjerter. wow... tusen takk!!!!!!!!!! du aner ikke hvor mye jeg har søkt rundt på nettet!! hehe
Gir Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal sende henne tipsene, takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå