Gå til innhold

AAAHHH......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere dette året var det masse bråk, for mange ville forlate KG, osv...

Men, denne uka har det vært så deilig her inne! Ingen som har hakka på hverandre, ingen kjempe krangling, ingen som har vært spydige mot hverandre og slikt.

Slik har ihvertfall JEG opplevd KG-uka mi, og håper dere andre også har kost dere her!

Men....hva har vært forskjellen? Hvorfor har det vært slik? Noen som har tanker om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Na..eeii.....muligens for det er vår?

Gjest sexysadie
Skrevet

Synes d er litt kjedelig her for tiden.

Planlegger å gjøre noe med d til helgen.

Pass dere.... :kul:

Skrevet
Synes d er litt kjedelig her for tiden.

Planlegger å gjøre noe med d til helgen.

Pass dere.... :kul:

Ja, æ vart skræmt no, ja!! :ler::ler:

Hmmm......hva for noe f**nskap skal du finne på SS? Ble ganske så nyskjerrig nå, jeg! :blunke:

Skrevet

Heeelt enig MarianneE

Det har vært så utrolig deilig.

Har vært borte i to uker, før jeg reiste var det en del turbulens ja.. Men nå har det vært koselig, samme gamle KG igjen.

Vurderte også å forlate forumet tidligere i vår, men om det fortsetter slik , ja da er det bare fryd og glede å være her... :D

Keep up the good work. :wink:

Skrevet

Krysser fingrene for at det fortsetter slik det har vært de siste par ukene, har vært kjempekoselig å komme inn her på KG hvor alle er i godt humør, ingen diskusjoner og ingen hakker på hverandre. Så slik håper jeg at det fortsetter! :wink:

Skrevet

jeg er ikke helt med skjønner jeg, men krangling er godt å slippe, er jo det stort sett på alle fourm i en eller annen form

Skrevet

Godt det er flere som har hatt ei god KG-uke!

Mener ikke det at alle skal være enige om alt, men vi har kunnet diskutere uten at noen har krangla, trakasert og gått til persomangrep på enkelte!

Kardemommeloven har virkelig levd i beste velgående denne uka! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...