Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette med dansing, hva er det som gjør at folk på død og liv skal gjøre det. hva får man ut av å hoppe rundt som en idiot? Folk snakker om festing som noe sosialt!! Men hva er sosialt med å hoppe rundt til bråkete techno musikk. Og en annen ting hvorfor må alle kvinner danse så horete. det er egenltig det verste.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg mistenker at du har et noe snevert dansebegrep. Men jeg er veldig enig med deg når det gjelder å stå i en sirkel og hoppe opp og ned til hvilken som helst musikk.
Gjest En annen mann Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette med dansing, hva er det som gjør at folk på død og liv skal gjøre det. hva får man ut av å hoppe rundt som en idiot? Folk snakker om festing som noe sosialt!! Men hva er sosialt med å hoppe rundt til bråkete techno musikk. Og en annen ting hvorfor må alle kvinner danse så horete. det er egenltig det verste. Det er jo ikke alle som liker å danse ute på byen som er den type dans du trekker frem her. Mange gjør dette fordi det er en sosial handling, og en del benytter sjansen til å flørte. Så jeg ser ikke noe galt i at kvinner danser "horete" som du selv beskriver det.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Og en annen ting hvorfor må alle kvinner danse så horete. det er egenltig det verste. Det er jo det som er noe av det beste med dansing, og så på at jenter danser. Dansing er gøy, dansing er kult, dansing er sexy og det burde vært lovpålagt at alle jenter daser
Wonders Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 jeg danser salsa, merengue, bachata, samba, cha cha cha...har konkurert i freestyle discodance siden jeg var 13, så å danse er nødvendig. Jeg krever at dj'en ikke spiller krämgoda låtar, men skikkelig rytmisk og lekent, gjerne litt r'n'b oxo og litt listepopp. Men om det ikke blir hett med rytmer om ørene da går jeg videre. Jeg slipper meg løs å ler fra magen, enten mutters alene eller med knadd dansegulv. Jeg blir forbanna om det kommer en teit fyr å skal absolutt ha tak i meg, og hendene hans går fortere enn beina hans! Dytter han unna, vil danse i fred, hakke noe baktanker eller ønsker oppmerksomhet. Ikke konkurerer jeg med andre jenter heller, jeg bare danser av glede. Jeg har lykken inni meg, når jeg danser kommer den ut, litt og litt om gangen. Det er veldig smittende, smilet kommer raskt frem og man glemmer verdens bekymringer for en stund. Jeg er skikkelig gladjente!
Wonders Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Og en annen ting hvorfor må alle kvinner danse så horete. det er egenltig det verste. Ja det er grusomt! Man kan jo bevege seg uten å spille på sex! Tenk magedans, det er flott og forførende, ja...artig, en smule komisk, ikke erotisk, det blir så feil. Kan ikke jenter heller få litt attitude, bli litt mer kule, tørre å ta i litt? Se på de danserne på skandinavias beste danser... Jenter som åler å gnir seg innpå hverdandre,,,, huff a meg , så lite attraktivt.
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Jeg lurer selv på hva som er så morsomt med dansing, men jeg klarer ikke å beskrive det helt. Det er bare gøy. Det er herlig å være i aktivitet, gjerne sammen med et annet menneske, sånn at det også blir noe sosialt. Men jeg danser stadig når jeg er alene hjemme også. Jeg syns også det er gøy å huske trinn. Det er utfordrende og spennende å danse. Det er få ting som er så gøy som å danse med samboeren min, selv om han har danset lite før. Vi blir så glade av det. Det er vel noe med å slå seg mer løs enn man vanligvis gjør i hverdagen, samtidig som man samarbeider om noe hvis man er to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå