Gå til innhold

Middag hver dag?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Får inntrykk av at mange ikke spise middag hver dag, det gjør jeg da :) Kjekt å bli vant til å lage det hver dag til det kommer smårollinger i huset :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi er to voksne, uten konkrete planer om barn. Vi spiser stort sett middag hver dag, mye fordi jeg liker å lage mat og synes det er en god rutine å spise et varmt, fortrinnsvis sunt måltid om ettermiddagen. Jeg synes imidlertid ikke det er krise å droppe middagen av og til, eller la den bestå av noe så enkelt som brød med speilegg, omelett, ostesmørbrød eller suppe uten kjøtt et par ganger i uka. Særlig når vi "bare" er voksne med grei evne til å vurdere om vi trenger mer eller mindre mat.

Skrevet

Vi spiser middag så og si hver dag, men det er klart at det glipper en gang i mellom.

Selv om ungen min er 18, så syns jeg det er koselig at vi kan ta oss tid til å sette og ned sammen og spise mens vi snakker om hvordan dagen har vært. Dessuten syns jeg det er en god vane å ta med seg videre i livet, noe jeg håper h*n gjør.

Skrevet

Jo, det blir stort sett middag hver dag - men det kan like gjerne bli en grandiosa som poteter, saus, grønnsaker og kjøttboller....

Skrevet

Lager middag med grønnsaker hver dag. Mamma lagde alltid middag når jeg bodde hjemme, så har nok fått med meg noen gode vaner derfra.

Skrevet

vi lager middag hver dag. Enten fisk, kylling, karbonadedeig med enten ris, pasta eller poteter og masse salat selvsagt.

Skrevet

Vi har middag hver dag. Men ikek alltid så veldig avansert matlaging. Midt mellom lekser, musikkskole, dansing og trening er det ikke alltid tid til den helt store utforldelsen på kjøkkenet. Men et varmt måltid om dagen vil jeg ha.

Her blir det som regel middag i rundt seks-tiden, vi er ikke hjemme alle mann før det.

Skrevet

Middag må man ha :) Ikke alltid det blir like fancy, men er da som regel varmt.

Skrevet

Ja, vi spiser middag hver dag, synes faktisk det er et av dagens små høydepunkt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...