Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Litt komplisert historie dette her, men for å gjøre det enkelt så er det en fyr som jeg har hatt sex med 3 helger på rad nå. I utgangspunktet er dette bare sex. Men jeg har overnattet hos han to ganger og vi har kost masse, pratet, hørt på musikk og spist frokost sammen. Så har vi sendt litt meldinger på sms og msn innimellom, han svarer alltid med en gang og har også sendt noen på eget initiativ. Han er super kjærlig og omtenksom og god i senga og vi har fantastisk sex! Men når det kommer til prating (utenom senga hehe) så er det litt vanskelig å få i gang en samtale, han blir ofte så stille og sier ikke noe, så jeg må hele tiden dra han i gang liksom. Når han først kommer i gang så prater vi kjempebra sammen! Så altså.. det klassiske spørsmålet sikkert.. hvor går grensen mellom bare "pulevenner" og noe mer?? Jeg føler selv at jeg er i stadiet "mellom" ikke-følelser og følelser, hvis det fins noe sånt, og så lurer jeg selvfølgelig veldig på hvor han står. Og tør ikke spørre. Noen som har noen meninger om dette emnet?
Gjest nunne Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Oi, er i samme situasjon, slenger meg på her for gode råd
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Litt komplisert historie dette her, men for å gjøre det enkelt så er det en fyr som jeg har hatt sex med 3 helger på rad nå. I utgangspunktet er dette bare sex. Men jeg har overnattet hos han to ganger og vi har kost masse, pratet, hørt på musikk og spist frokost sammen. Så har vi sendt litt meldinger på sms og msn innimellom, han svarer alltid med en gang og har også sendt noen på eget initiativ. Han er super kjærlig og omtenksom og god i senga og vi har fantastisk sex! Men når det kommer til prating (utenom senga hehe) så er det litt vanskelig å få i gang en samtale, han blir ofte så stille og sier ikke noe, så jeg må hele tiden dra han i gang liksom. Når han først kommer i gang så prater vi kjempebra sammen! Så altså.. det klassiske spørsmålet sikkert.. hvor går grensen mellom bare "pulevenner" og noe mer?? Jeg føler selv at jeg er i stadiet "mellom" ikke-følelser og følelser, hvis det fins noe sånt, og så lurer jeg selvfølgelig veldig på hvor han står. Og tør ikke spørre. Noen som har noen meninger om dette emnet? Vel, det vet du nok best selv. Men du må jo spørre deg selv, hva er du vil ha ut av dette? Når du vet hva du vil ha ut av dette, så kan du jo hinte litt innpå hva han ønsker ut av det? Sånn jeg ser det, Hvis det ikke har oppstått noen følelser til nå, kommer det heller ikke til å gjøre det. Få ting avkrefta eller bekrefta. Kjipt å gå rundt å lure som du gjør nå. Spør rett ut! Hvis du ikke veit hvor grensen mellom pulevenner og noe mer går, bør du kansje bare forbli "pulevenn" Kjemi er forskjellen på pulevenn og noe mer ofte.
Serenity88 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Det er litt vanskelig å si når det bare er et kort innlegg... Men kan jo prøve 1. Koser/roter dere foran andre personer (hans eller dine venner)? 2. Skriver han kyss/klem eller liknende i meldingene på slutten? 3. Er det først når dere er brisne? 4. Spiser dere måltider sammen? 5. Snakker han om fremtiden (jobb/utdannelse/bosted)? Hva sier magefølelsen din? Kikker han på deg når du ikke "ser", flørter han og er søt mot deg? Det kan hende han er en snill "pulevenn/player", altså en med samvittighet og de er egentlig verst! Du vet aldri helt hvor du har dem, og ser hele tiden etter tegn om de er forelsket eller ikke... I verste fall spør han hvor landet ligger, da får du ihvertfall et svar
Gjest glamourgirl Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Serenity sier masse bra. I tillegg tenker jeg at det er noe med å ikke alltid måtte definere så voldsomt, bare kose seg mens det skjer...
Gjest TS Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Serenity sier masse bra. I tillegg tenker jeg at det er noe med å ikke alltid måtte definere så voldsomt, bare kose seg mens det skjer... Godt råd, skal definitivt prøve å følge det! Er forsåvidt det jeg gjør også, koser meg masse, men så klarer man jo ikke la være å fundere litt
Annikken Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Fortsett med pulinga, ikke stress situasjonen før du føler at du vil finne ut hva som skjer... og da gir du han et ultimatum (forklart veldig pent selvsagt ) Du føler at du enten må gå videre med dette, eller å bare la det være. (Et typisk scenario er at du blir rastløs og vil vite hva som skjer etter 3-5 måneder.) Men to ting du skal unngå: 1. Stresse ham unødvendig om forholdsprat. Uansett hvor interessert en mann er, så vet han det som oftest ikke selv før han innse at han står i fare for å miste det. De er bare trægere enn oss til å vite hva de vil. Dersom han egentlig er interessert, er det ikke bra å stresse for ofte, han kan finne på å tro at du ikke vil ha _ham_, men bare en kjæreste. Dessuten er det greit å ta det med ro og finne ut at dette virkelig er noe før man begynner å stresse med noe mer. 2. Bli pulevenn og gå på gress for han i 1-2 år... har flere venninner som har hengt seg sånn opp i en fyr at det er helt jævli. Finner du ut at du vil han mer og han ikke kan gi deg det, gjør deg selv fri! Ellers vil jeg bare si gratulerer med å ha funnet noen du har fantastisk sex med, er det ikke deilig?
Transmogrifier Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Hva med å spørre ham når dere har pult et par ganger til om han vil være med på f.eks å titte på en ny utstilling, eller en messe, eller et eller annet du finner ut at han liker? Jo mindre manipulerende du spør, jo mer vil svaret reflektere hva han egentlig føler.
camilla* Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Hva med å spørre ham når dere har pult et par ganger til om han vil være med på f.eks å titte på en ny utstilling, eller en messe, eller et eller annet du finner ut at han liker? Jo mindre manipulerende du spør, jo mer vil svaret reflektere hva han egentlig føler. går for denne. Spør han om han vil være ed på noe. At dere finner på noe utenom å ha sex.
Freckles Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Helt enig. Ikke spør hvor han vil med dette.. test ham med å invitere han med ut på middag eller no
sebra Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 først og fremst burde du vel finne ut hva du vil få ut av det, før du ber han ut syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå