Cassandra Skrevet 9. april 2002 #1 Skrevet 9. april 2002 Jeg kom hjem etter å ha sitter barnevakt i går. Jeg ble møtt av stearinlys i gangen, stuen, kjøkken.... Han kom mot meg og tryllet fram en bukett med langstilkede røde roser.... han hadde kjøpt alle de hadde... Det var ett kort med.... hvor det stor at kjærligheten kanskje bare kom en gang i livet... og at jeg var hans sjanse. Han hadde laget mat... og plasserte meg ved bordet mens han serverte meg fløtegratinerte poteter, kalkun og nyyyyydelig brun saus. Han serverte meg pepsi max, forkledd som husets vin.. han hadde laget en etikett til pepsi maxen... Og på cd spilleren spilte musikk som han hadde lastet ned og brent... KUN kjærlighets sanger som passet såååå bra... Snakker meg om fortelle meg at han elsker meg da.... *suukk*12
Tiriltunge Skrevet 9. april 2002 #2 Skrevet 9. april 2002 Så heldig du er, da, Cassandra! Jeg har en stygg mistanke om at samboeren min både er egoistisk og lite romantisk av seg... Jeg kommer nok aldri til å få oppleve noe sånt! Men jeg elsker han nå likevel, jeg, da 12
Gjest Lottemor Skrevet 9. april 2002 #3 Skrevet 9. april 2002 Så heldig du er da,litt misunnelig jeg... er stykkt redd for at det er jeg som er den romantiske av meg og min sammboer.... *sukk* eller han har noen innfall inni mellom ,men det yterst skjeldent.... Det er vel da det er ekstra godt når det kommer u-venntet... 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-04-09 13:05 ]
hegelille Skrevet 9. april 2002 #4 Skrevet 9. april 2002 Hvor har du funnet denne samboeren din?? Min kunne aldri funnet på no slikt, skal vi bytte??? Fra spøk tuil alvår... Kan du få samboeren din til å ringe min med et par tips, det ville hvert fint, på forhånd takk... PS. pass godt på han, hen er nok "et røverkjøp"12
Cassandra Skrevet 9. april 2002 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2002 Jeg kjøpte ham på nett... Ja.. han er flink med romantikken. Han skriver dikt til meg også... Han er flink til å fortelle meg hvorfor han elsker meg. Hva det er meg akkurat meg som gjorde at jeg er den eneste for ham Han husker alltid på merkedagene våre.. noe ikke jeg alltid gjør.. Når vi legger oss om kvelden stryker han meg alltid nesten til jeg sovner og han sier alltid at han elsker meg før vi sovner Men... han sier jo selv at han er en "sucker for romance"... noen menn er slik og... synd at ikke alle har et snev av romantikk i seg. Jeg trodde jeg var romantisk... men han leder uten tvil... Hvis noen har tips i hvordan jeg kan overraske ham, så kom gjerne med dem... 12
|Maria| Skrevet 9. april 2002 #6 Skrevet 9. april 2002 Åhh.. Du er heldig, du! Har en snill og god samboer jeg og, men det der slo han langt ned i støvlene! (stakkars vennen min.. hihi..) Hvis du har noen tips til hvordan jeg kan "trene" han opp til å bli slik, tar jeg de imot med STOR takk.. |Maria|
moonmood Skrevet 9. april 2002 #7 Skrevet 9. april 2002 hehe. Cassandra: du høres virkelig ut som en jente jeg kjenner godt. hadde det stått Oslo på "innlegget" ditt hadde jeg ringt henne tvert og spurt om det var henne! hehe
Thea Skrevet 9. april 2002 #8 Skrevet 9. april 2002 ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH, nåååååå er jeg sjaluuuuu asåå.Dikt og greier da Ta godt vare på den gutten der.Min sier han er fryktelig romantisk han også,men jeg har ikke sett såååå mye til det ennda hvertfall. Kan jo bli 12
veslemor Skrevet 10. april 2002 #9 Skrevet 10. april 2002 Nå ble jeg kjempesjalu! Viste innlegget ditt til samboeren min "jeg er snekker jeg, har ikke tid til sånn romantikk" bLÆH! Må legge til at han er veldig snill mot meg da, når jeg raser som verst! Har fått blomster og god mat uventet, men ikke SÅNN! Klem fra en misunnelig Veslemor 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #10 Skrevet 10. april 2002 Gutten min var innom skolen min i dag og la 10 røde roser på pulten min mens jeg hadde lunsjpause. Uten noen grunn i det hele tatt. *snufs* Føler meg heldig. Men den overraskelsen du fikk.... Dæven!
Fru.com Skrevet 10. april 2002 #11 Skrevet 10. april 2002 Å jeg husker den tiden...... Slike overraskelser fikk jeg også mye av de første 4 årene. Han overrasket med flere turer også. Men så ble vi gift! Ha, ha Nå har vi vært gift i mange år. Overraskelsene kommer ikke så ofte lengre, men han glimter til en gang iblant. MEN, det viktigste er at jeg fortsatt vet at han elsker meg, jeg elsker selvfølgelig han like mye også. Hilsen en drømmende 12
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #12 Skrevet 12. april 2002 eller hva med - så ble vi samboere.... han glimter til innimellom,men er for det meste lat...
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #13 Skrevet 14. april 2002 Heisann! Tørr jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen Cassandra?? Jeg hadde det også lignede tidligere, men nå har vi vært sammen i 7 år, og jeg må si at det har dabbet av! Men vi har en datter som krever mesteparten av tiden vår, og når vi er for oss selv, så ender det med at vi sovner i hver vår ende av sofaen Så ting forandrer seg
Cassandra Skrevet 15. april 2002 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2002 Vi har vært sammen i litt over ett år... Vi har ingen barn sammen, men jeg har fem av dem... Vi merker jo at det blir litt lite tid til hverandre, men vi passer på å kose oss sammen når barna er hos sin far Min sambo er en romantikker så jeg tror... (håper det ikke er en illusjon bare...*ss*) at han vil være sånn alltid alltid alltid... 12
mizzi Skrevet 18. februar 2005 #15 Skrevet 18. februar 2005 sukk. mesunnelig........ skulle ønske min kjæreste gjor det av å til inni mellom.... men her er det jeg som står for romantikken, men man er ikke så mye i det romantiske hjørnet heller når det er kun du som prøver. !! Han var veldig flink til slikt i begynnelsen av forholdet, fikk blomster en gang. og sa ofte og mye hvor spesiell jeg er hvor høyt han elsket meg,nydelige øyner jeg har, tittet dypt in i mine øyner når vi snakket og han var oppriktig interessert i diskusjonen ..... men det dabbet av bare pluttselig over natten og det var vel rett før jul. ca 3 mnd... men elsker man en så elsker man en..... men uansett så må jeg si at jeg ble så mesunnelig hvor romantisk og sjarmerende kjæresten din var.... hold fast ved han. til å med jeg fikk intrykk av att han elsker deg .
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #18 Skrevet 18. februar 2005 Er ikke dette innlegget veldig gammelt da??? :o
Arwen Skrevet 18. februar 2005 #19 Skrevet 18. februar 2005 Er ikke dette innlegget veldig gammelt da??? :o satt akkurat og så på det jeg også lurer på hvordan folk finner de jeg :o
cindypus Skrevet 18. februar 2005 #20 Skrevet 18. februar 2005 Suuukk... Lurer på om jeg treffer en "sånn" noengang... :kysse:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå