Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har klart å legge inn bilder og musikk :juhu:, men vil gjerne laste ned en liten videosnutt i tillegg. Kunne gjerne tenke meg noe fra yoytube. Et disneyklipp. Også med melodien fra dette klippet. Noen som vet hvordan dette gjøres?
Temposonic Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det er litt triks å laste ned pg bruke en film fra YouTube. Først fordi filmene på YouTube er av et spesielt format, .flv, som er flash-baserte videoklipp. Windows Moviemaker håndterer ikke dette formatet. Når jeg skal laste ned .flv filene fra YouTube bruker jeg en egen plugin til Firefox. Husker ikke hva den heter, men du finner den på hjemmesidene til Firefox. Da kan du lett laste ned filmene i .flv format. Du må da konvertere .flv filene til noe som Windows Movie Maker takler, typisk .avi. Det finnes egne gratisprogrammer som gjør denne jobben. Bare søk etter ".flv converter" på Google.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Det er litt triks å laste ned pg bruke en film fra YouTube. Først fordi filmene på YouTube er av et spesielt format, .flv, som er flash-baserte videoklipp. Windows Moviemaker håndterer ikke dette formatet. Når jeg skal laste ned .flv filene fra YouTube bruker jeg en egen plugin til Firefox. Husker ikke hva den heter, men du finner den på hjemmesidene til Firefox. Da kan du lett laste ned filmene i .flv format. Du må da konvertere .flv filene til noe som Windows Movie Maker takler, typisk .avi. Det finnes egne gratisprogrammer som gjør denne jobben. Bare søk etter ".flv converter" på Google. Tusen takk jmac. Jeg fant flere flv converter programmer. :klø: Jeg er ikke så god på dette. Vil du være snill å legge ut en link til meg på den rette siden?
Gjest reli Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk jmac. Jeg fant flere flv converter programmer. :klø: Jeg er ikke så god på dette. Vil du være snill å legge ut en link til meg på den rette siden? Firefox extentionen finner du her. Og konverterings programmet finner du her.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Firefox extentionen finner du her. Og konverterings programmet finner du her. Takker så masse. Er begge programmene gratis?
Gjest Reli Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Takker så masse. Er begge programmene gratis? Begge programmene skal være gratis ja, men du trenger firefox for å bruke extentionen.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 eneste valgmulighetene jeg har ved Firefox Universal Uploader (fireuploader) 0.3.2 er lagre eller avbryte. ikke laste ned. skal jeg velge lagre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå