Gjest Thalee Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Noen av mine venninner hevder at det er noe som heter vaginal orgasme og klitoris orgasme. Kanskje jeg husker disse navnene feil, men det var ihvertfall to forskjellige typer orgasme. Den ene er visstnok bedre enn den andre. Kan dette stemme? I såfall har jeg bare opplevd en type
Gjest Gutt92 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Nå er ikke jeg kvinne, men ja, det finnes ihvertfall to orgasmer. Klitoris orgasme, og vaginal orgamse ( ved stimulering av g-punktet). Grunner til at jeg sa ihvertfall to, er at mange også hevder at A-punktet gir de kraftigste orgasmene. Virker som dette er lite kjent, men a-punktet er visstnok helt innerst i skjeden. Så det finnes minst to typer orgasmer:)
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Det er sant det. Og ikke alle klarer å få vaginal orgasme, det er mest vanlig med klitoris orgasme
Gjest glamourgirl Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg hører med til dem som er uenig i dette, og ender som regel med å få pepper. Jeg mener det iallefall finnes følgende orgasmer, og flere til: Kline-orgasme Suge-pikk-orgasme Få-ris-på-rumpa-orgasme Puppe-orgasme Få høre hva som skal skje med deg-orgasme Orgasme av å ha pikk inni Orgasme av å tenke på pikk inni Orgasme av fingre Orgasme av tunge Orgasme av div leketøy Orgasme av å få G-punktet stimlert Orgasme av å få klitoris stimulert Sprut-orgasme OG sikkert mange fler... Bare fantasien som begrenser det, og man kan øve seg på å finne på flere, tenker jeg....
Annikken Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg tror ikke dette er bare tull. Jeg tror på det. Jeg opplever to forskjellige orgamser avhengig av hvor "hovedstimuli" befinner seg. De vaginale oppleves dypere, lengre... deiligere. De klitoriske (i mange av annet ord ) er mer intense, men likevel litt mer overfladiske. Det tok år (med en veldig deilig partner ) før jeg begynte å kjenne at orgasmene kunne være "annerledes". Nå blir de bare bedre og bedre. Jeg tror man må lære å kjenne g-punktet på samme måte som man lærer seg å kjenne klitoris. Stikkord er saaaakte, grundig og å ha en veldig heit partner (Å bruke vibrator under samleiet er også et godt råd! Og pul aldri når du ikke egentlig har lyst. Da blir det bedre når man først har det...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå