Gå til innhold

Hva skal en tro??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har slitt masse med betennelser i skuldrene de siste årene og gikk til lege da armene var så vonde at jeg ikke holdt ut, fikk kortisonsprøyter, tok masse røntgenundersøkelser, legen jeg gikk til mente jeg hadde bektherev, men jeg var ikke hard angrepet. Jeg fikk gikttabletter noe jeg ikke liker da bivirkningene er kjedelige, nyresvikt og hjertinfakt, magesår etc. Så var jeg hos en annen lege idag, min fastlege, og nevnte at jeg hadde sykdommen, for at han skulle få det med i min journa.l. Han fikk bakoversveis og mente det har du sikkert ikke, han fikk kopi av min journal og utifra dem kunne han overhodet ikke se at jeg var plaget av bektherev. Jeg fikk jo hakaslepp, herregud sa jeg, hva skal en tro nå da... men jeg velger å tro på han som sa jeg ikke hadde det.

Jeg har mye smerter i korsryggen og knærne mine er akkurat som stråleovner, de verker mer eller mindre alltid, men bektherev er det ikke. Noen som vet hva det kan komme av, sitter jeg for lenge, stivner jeg i ryggen, så jeg trodde det var bektherev, men nå er det jo noe annet. Jaggu er det skremmende med en så total feildiagnose og feilbehandling... Hva syns dere ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne fastlegen din, gjorde han noen undersökelser som bekreftet at du ikke har bektherevs sykdom?

Hvis du har fått så mye behandling for det för, syns jeg det er rart at han kan avvise det sånn uten om og men.

Hvis du fortsatt har smerter, bör han ihvertfall undersöke det?

Er du ellers fornöyd med legen og syns han er å stole på, eller burde du kanskje tenke på å skifte lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han fikk kopi av røntgen beskrivelsen og har tatt noen blodprøver som en ikke har fått svar på, den første legen mente bildene viste at jeg hadde det, men 2 leger nå sier at det er ingenting som tyder på det så her er jeg like klok... fastlegen min er flink og jeg har bare hørt positivt om han så jeg tror jeg forholder meg til ham, selv om det er utrolig at det går an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...