Gjest tromsøgutt Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Eksen min dumpa meg for en tre dager siden. Hun hadde ikke de rette følelsene lenger, men ville fortsatt være venner sa hun (jippi.... den er kjekk å høre...). Jeg vet ikke jeg, er mest sur på henne. Hvis jeg og eksen feks. går på samme fest, alle på festen vet at hun dumpa meg, men at vi er venner. Hvordan vil andre jenter se på meg da? Som en taper/tøffel? Vil ha svar fra dere jenter. (Ja jeg driter i henne egentlig, tenker mest på meg selv nå og hvordan jeg fremstår ovenfor andre jenter. Jeg er utspekulert.)
Amalie_85 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg hadde vel ikke tenkt noe over det! Og hadde jeg funnet deg kjekk og tiltrekkende hadde jeg vel prøvd meg (forbehold om å være singel da) Heia TIL heia TIL, det e TIL som e bæst uten tvil! Sorry, klarte ikke dy meg
Olive Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hadde nok ikke tenkt noe særlig på det. Og hvis jeg hadde tenkt på det så hadde det vært positivt mot deg. Å takle vennskap med noen som har dumpet en vitner jo om at en hever seg over småligheter som bitterhet osv.. Endret 18. mai 2008 av Snorkefrøken
Freckles Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 jeg ville nok skygga banen om jeg visste det var kort tid siden bruddet.
Gjest Bond Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg hadde nok ikke tenkt så mye om det - hvem som dumpet hvem er jo absolutt ikke viktig. Ellers enig med Freckles, nylig brudd kan kanskje få meg til å være litt forsiktig.
Ecolia Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 At det var hun som dumpa hadde ikke brydd meg. Men min første tanke om deg hadde nok ikke vært at jeg ville blitt sammen med deg. Så, nysgjerrig som jeg er, ville jeg begynt å spekulere i grunnen til hvorfor.
Gjest Alabama Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor være venner med eksen? Det funker vel sjelden bra!?
Reveal Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Hvorfor være venner med eksen? Det funker vel sjelden bra!? Hvorfor ikke være venner med exen? For meg er det i allefall ikke noe negativt. Heller det motsatte- viser jo at man klarer å oppføre seg ordentlig mot hverandre selv om forholdet tok slutt. Synes det virker mye værre om man er "i krig" med x'en- det tyder jo på at det fortsatt er ganske sterke følelser i sving.
Ecolia Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Trenger ikke være i krig. Men det er vel en nokså personlig greie, med hvordan man avsluttet forholdet, hva slags forhold man har hatt, innstilling til hva en ekskjæreste er osv.
Gjest Gjest-M- Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er veldig god venn med tre av eks`ene mine. Den ene er far til mine to barn, og han er jeg veldig god venn med. Vi samarbeider kjempegodt, og kan snakke om det meste. Eks nr 2 er en ungdomskjæreste som jeg har et godt vennskap til. Vi skravler masse sammen. Eks nr 3 er den siste kjæresten jeg hadde, og vi er veldig gode venner. Prater i telefonen flere ganger i uka, og tar en kaffe sammen i ny og ne. Jeg er glad jeg klarer å ha et godt forhold til mennene jeg har hatt et forhold til. Vi bryr oss om hverandre, og ønsker hverandre det beste.
Strawberrygirl Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Dersom jeg hadde vært singel og møtt deg på en fest, hadde jeg ikke ville gått inn for å bli sammen med deg med det første..Jeg er en ganske så sjalu person til tider, og takler ikke at kjæresten min har kontakt med x'en. Nå har ikke jeg kontakt med mine heller. Man trenger ikke være uvenner selvom man ikke er venner. Man kan være venner, men ikke omgåes hverandre, hvis noen skjønner hva jeg mener? Vanskelig å forklare meg i dag føler jeg... x'n min og meg er ikke uvenner, men vi har heller ikke noen kontakt. Jeg mener at dersom man hele tiden skal være venner med x'n sin får jeg et inntrykk at det kanskje er noe som ikke er ferdig i forholdet? man klarer ikke å gi slipp på hverandre enda... Det er noe som heter at man møter personer når man trenger dem, så går vennskapet over når man ikke trenger dem lenger... (unntak selvsagt om man har felles barn, da "tvinges" man til å ha kontakt...)
pussikatt Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 vil ikke anbefale og være venn med din eks. Jeg er det og det har vært veldig vannskelig og tatt myyyye lenger tid og komme over han nettopp pga det. Når han og traff en ny før påske fikk jeg på nytt en stor nedtur og kjærlighetssorg med depresjon osv skal man være venn emd en eks må man og takle at eks treffer andre og det er vanskelig når man har hatt sterke følelser for noen Har nå klart og få eks mer på avstand fordi jeg orker ikke vite hva han gjør med den nye dama, hva de skal og hvor fantastisk hun er osv. Er så sårenes at da er det mye bedre og ikke være venner for da slipper man iallefall og vite. lykke til. føler med deg
Gjest Gjest-M- Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 For min del er det ikke noe problem at de eks`ene jeg fortsatt er venn med, har ny partner. De er flotte menn, men vi passet bare ikke sammen. Det er jo grunner til at de er eks`er. Derfor ønsker jeg det beste for dem, og det er flott at jeg fortsatt er en del av livet deres.
Poison Ivy Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har selv kontakt med to ekser, og ser på det å ha kontakt med eks som uproblematisk så lenge man er følelsesmessig ferdig med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå