Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere ideer til hvordan man kan løse at soverommet ikke har dør? Det er direkte inngang fra kjøkkenet, og jeg vil at noe skal skjerme soverommet.

Jeg vet ikke hva det heter eller hvor man finner det. Sånn som henger ned i inngangen til døra, som et forheng, men ikke sånn tett forheng.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har dere ideer til hvordan man kan løse at soverommet ikke har dør? Det er direkte inngang fra kjøkkenet, og jeg vil at noe skal skjerme soverommet.

Jeg vet ikke hva det heter eller hvor man finner det. Sånn som henger ned i inngangen til døra, som et forheng, men ikke sånn tett forheng.

Noe sånt? Draperi :)

Skrevet

Jaa. Men fins det noen som ser litt mer.. elegante ut :)

Gjest Gjest over
Skrevet

Her har de og noen :Jotex

og så var det et på ellos sine sider og hos laredoute :)

Skrevet

Oh, tusen takk. Nå ble jeg glad :danse:

Da slipper jeg å ha folk tittende inn på soverommet når de lager mat på kjøkkenet :P

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hva med panlegardiner som du kan trekke for. om du ha plass til det da.

Skrevet

Hva er panelgardiner? :P

Gjest Gjest
Skrevet

er det for at du ikke vil ha dør? kan du ikke bare sette inn en dør da? kan ikke være kjekt å ha matos inn på soverommet, eller om noen står opp tidlig og beg å skramle og den andre vil sove.

Skrevet

Det er bare meg og min kjære, og vi står opp til samme tid. Jeg vil ikke bruke penger på å sette inn i en leid leilighet, derfor må man finne andre løsninger :) (Men ikke sikkert vi leier denne) Må bare vite det fins muligheter før jeg sier ja til å flytte inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...