ninuska_ Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Har dere ideer til hvordan man kan løse at soverommet ikke har dør? Det er direkte inngang fra kjøkkenet, og jeg vil at noe skal skjerme soverommet. Jeg vet ikke hva det heter eller hvor man finner det. Sånn som henger ned i inngangen til døra, som et forheng, men ikke sånn tett forheng.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Har dere ideer til hvordan man kan løse at soverommet ikke har dør? Det er direkte inngang fra kjøkkenet, og jeg vil at noe skal skjerme soverommet. Jeg vet ikke hva det heter eller hvor man finner det. Sånn som henger ned i inngangen til døra, som et forheng, men ikke sånn tett forheng. Noe sånt? Draperi
ninuska_ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Jaa. Men fins det noen som ser litt mer.. elegante ut
Gjest Gjest over Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Her har de og noen :Jotex og så var det et på ellos sine sider og hos laredoute
ninuska_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Oh, tusen takk. Nå ble jeg glad Da slipper jeg å ha folk tittende inn på soverommet når de lager mat på kjøkkenet
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 hva med panlegardiner som du kan trekke for. om du ha plass til det da.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Har dere ideer til hvordan man kan løse at soverommet ikke har dør? Det er direkte inngang fra kjøkkenet, og jeg vil at noe skal skjerme soverommet. Jeg vet ikke hva det heter eller hvor man finner det. Sånn som henger ned i inngangen til døra, som et forheng, men ikke sånn tett forheng. er det for at du ikke vil ha dør? kan du ikke bare sette inn en dør da? kan ikke være kjekt å ha matos inn på soverommet, eller om noen står opp tidlig og beg å skramle og den andre vil sove.
ninuska_ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2008 Det er bare meg og min kjære, og vi står opp til samme tid. Jeg vil ikke bruke penger på å sette inn i en leid leilighet, derfor må man finne andre løsninger (Men ikke sikkert vi leier denne) Må bare vite det fins muligheter før jeg sier ja til å flytte inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå