Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Skrevet

Hei hei :) Leter etter en lip gloss, men jeg husker ikke hvilket merke det er. Den har en litt ruglete gullkork som er innsvinget på midten. Eneste lipglossen med sånn kork, så det trengs ikke mer beskrivelse enn det ;) Noen som vet hvilken jeg mener? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Stearinpikken
Skrevet

Jeg tenker Guerlain med en gang, kan det være det?

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg tenker også Guerlain :).

Gjest skorpio
Skrevet
Jeg tenker Guerlain med en gang, kan det være det?

Googla den nå, nei, det er ikke den jeg tenker på. But thanks for trying sweety :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan det være Urban Decay?

Gjest skorpio
Skrevet
Kan det være Urban Decay?

Hmm, fant ikke noe bilde av den beskrivelsen jeg skrev, så tror ikke det. Det er et av de mer kjente merkene. Innbilte meg at det var enten Estee Lauder eller Elizabeth Arden, men har ikke funnet den på noen av sidene deres. :(

Gjest Lacuna
Skrevet

Terracotta-serien til Guerlain kan passe; de er runde og har "ruglete" kork. Kiss Kiss-glossene er firkantede med gullkork.

Gjest skorpio
Skrevet
Terracotta-serien til Guerlain kan passe; de er runde og har "ruglete" kork. Kiss Kiss-glossene er firkantede med gullkork.

Ja, den ble foreslått litt lenger oppe her, men jeg troor ikke det er den jeg mener. Den jeg ser for meg har ikke hull på toppen av korken. Kan jo hende jeg loker helt, men er det noen flere som har noen idé om hvilken det kan være?

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg gikk i et parfymeri i dag og fant ut av det. Det er Guerlain sin lipgloss, men den har fått nytt utseende, så det er altså ikke lenger sånn kork som jeg tenkte på. Problem solved! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...