Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært med på dette?

Jeg vil gjerne høre deres erfaringer :)

Jeg planlegger å kanskje bli med x-plore på frivillighetsarbeid i Ghana! Virker så utrolig spennende. Trenger litt informasjon og erfaringer fra andre :)

Videoannonse
Annonse
Gjest dixie i.i
Skrevet

Henger meg på dette jeg, vurderer sterkt selv å dra 2 mnd til Ghana med X-plore...

Så om noen har erfaring så spytt ut...

Hva vurderer du da, jeg vil jobbe med hiv/aids opplysning. Når vurderer du å dra da? Jeg tenker på Juli /August. Må bare komme meg vekk fra arbeidsløshet og singeltilværelsen min og få noe nytt å tenke på:-)

Skrevet

så flott da :D

jeg har vurdert å jobbe med aids, har også tenkt på pre school (barn fra 6 mnd til 5 år) det er så mye spennende å være med på! barnehjem kan også være aktuelt..

jeg håper jeg kommer meg ned fort, men om jeg får læreplass så må jeg desverre utsette det litt..

men så herlig å kunne hjelpe barn som ikke har det så bra :) tenk den følelsen! hold meg oppdatert da om du reiser :)

Skrevet

hei! jeg så siden først når dere skrev om det.. men gud det ser jo veldig spennende ut da! og absolutt ikke så dyrt som mange andre voulenteer-work organisasjoner..

syns mange av dyreprosjektene i afrika var veldig spennende. og så trenger man ike dra så lenge av gangen..

har noen av dere hørt fra noen som har vært med på det før? hva sier de?

har man overhode tilgang til internettcafér ogsånn der nede? jeg er en selvstendig jente ogsånn, men ser for meg at jeg kommer til å savne kjæresten endel.. :ler:

• 2 år senere...
Skrevet

Hei!

Var det noen av dere som reiste til Ghana? Jeg skal til Ghana 17 Juni for å jobbe på barnehjem :) Skal være der i to måneder. Noen som vet om det finnes noen stipendordninger for oss som vil jobbe frivillig? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...