zilje_k Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Vi har vært så heldig at en venn av familien som er operasanger har sagt ja til å synge i kirka:) Noen som har noen forslag til sanger som kan passe?? Trenger ikke nødvendigvis å være operasanger altså..
Ginen Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Hvilken stemme dreier det seg om? Sopran, alt, tenor eller bass? Kan påvirke sangvalget dramatisk Har noen tips da.
Ginen Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Puccini: "O mio babbino caro" sopran "Nessun Dorma" tenor/baryton "Vissi d'arte, vissi d'amore" sopran Bach: "Jesu, Joy of Man's Desiring" sopran/tenor Skal se om jeg kommer på flere, men nå er jeg trøtt og går og legger meg
zilje_k Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hvilken stemme dreier det seg om? Sopran, alt, tenor eller bass? Kan påvirke sangvalget dramatisk Har noen tips da. Bass/Baryton Og det er en mannlig operasanger Endret 19. mai 2008 av zilje_k
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Vi har vært så heldig at en venn av familien som er operasanger har sagt ja til å synge i kirka:) Noen som har noen forslag til sanger som kan passe?? Trenger ikke nødvendigvis å være operasanger altså.. Nella Fantasia (gabriels obo) Nydelig sang!!!!!!
Gjest linerla Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Jeg foreslår følgende arier: "Di questa cetra in seno" av Gluck "Rusalkas sang til månen" av Dvorak "Laschia Ch'io Pianga" De er alle nydelige arier! Lykke til!
zilje_k Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2008 Jeg foreslår følgende arier: "Di questa cetra in seno" av Gluck "Rusalkas sang til månen" av Dvorak "Laschia Ch'io Pianga" De er alle nydelige arier! Lykke til! Tusen takk! Og jeg tar gjerne imot flere forslag!!
Gir Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Tusen takk! Og jeg tar gjerne imot flere forslag!! Kan du ikke spørre han selv hvilke sanger han vil anbefale? Musikere har gjerne veldig god oversikt over all type musikk, også hvilke som kan egne seg til en vielse
zilje_k Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2008 Kan du ikke spørre han selv hvilke sanger han vil anbefale? Musikere har gjerne veldig god oversikt over all type musikk, også hvilke som kan egne seg til en vielse Han skal komme med forslag:) Men han sa også at vi kunne høre på litt sanger og komme med forslag vi også
Eplekake Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har ikke så peil på opera, men han der Josh Groban synger jo litt sånn opera aktig og en del "vanlige" sanger og det er jo ganske fint. kanskje dere kan høre på en cd av han for inspirasjon?
zilje_k Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har ikke så peil på opera, men han der Josh Groban synger jo litt sånn opera aktig og en del "vanlige" sanger og det er jo ganske fint. kanskje dere kan høre på en cd av han for inspirasjon? Det kan vi gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå