viviekell Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hei alle sammen... Er det noen som vet hvor man kan kjøpe dressene til Archetipo billigere enn 12000? Min kommende ektemann likte disse dressene så godt, men vi har ikke råd til så dyre bekledninger... Vivian
Gjest Gjest_tirill_* Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei alle sammen... Er det noen som vet hvor man kan kjøpe dressene til Archetipo billigere enn 12000? Min kommende ektemann likte disse dressene så godt, men vi har ikke råd til så dyre bekledninger... Vivian Er vel vanskelig å få tak i slike dresser billigere her. Vi tok med bilde av dressen til bulgaria, og fikk de til å sy den der. 1300 kr. Ble fantastisk fin. Fikk sydd brudekjole til meg for 5000, brudepike kjole til datteren min til 400kr. Og dresser til to brudegutter for 600 kr. Slapp ganske billig unna vi da syns jeg
Saeria Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Hvis din mann har ritig størrelse, så selges det en på finn.no til 9K. Se her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå