Malou Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Bare så du vet det så har du blitt til han derre Idol-David!!! :o Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Jennifer er blind... Det er jo Gaute det der jo... (og jeg skjønner selvfølgelig ikke at care hadde David som avatar tidligere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Men Lea, da... Det der er jo KURT!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 Og forvirringen er total Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #6 Del Skrevet 15. mai 2003 Ååååh! Jeg var da sikker på at det var Gaute jeg så. Begynner medikamentene mine å fungere nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mai 2003 #7 Del Skrevet 15. mai 2003 Hvilke medikamenter?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #8 Del Skrevet 15. mai 2003 Medikamentene som doktor-dama prakket på meg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #9 Del Skrevet 15. mai 2003 Nå dømmer jeg deg forresten nedenom og ned care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mai 2003 #10 Del Skrevet 15. mai 2003 fy fader lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 15. mai 2003 Også sier de at han derre David er så søt likssom??? Sjekk den hatten a'!!! :o Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 15. mai 2003 Kan noen fortelle meg når VM i "skifte avatar" begynte i dag eller? Alt jeg skriver mister jo totalt sammenhengen her jo!!! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2003 #13 Del Skrevet 15. mai 2003 I feel pretty... oh so pretty... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 15. mai 2003 Hvis du skifter tilbake til Ole Evenrud nå Lea, så gir det siste innlegget ditt aboslutt ingen mening! Jennifer *skifter snart avatar til brølende okse* (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 20. mai 2003 Med fare for å skape ytterligere forvirring her, så har jeg observert at David den gamle damen nå har blitt Gaute! :o Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #16 Del Skrevet 20. mai 2003 Du er observang, jen. Når jeg ser en idoldebatt føler jeg trang til at smågutten vil frem. Tror jeg har fått en diagnose som kalles dissosiativ personlighetsforstyrrelse, og så langt har jeg 5 personligheter som er fremtredende. Tror mine personligheter tvinges frem alt etter hvilken debatter som dominerer kg .....håper ingen tvinger frem den grusomme kjærringa som spiller på den jævla lirekassa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. mai 2003 #17 Del Skrevet 20. mai 2003 .....håper ingen tvinger frem den grusomme kjærringa som spiller på den jævla lirekassa..... Snakker du om hun derre "folkemusikk e jo popmusikk det og!!!" ?? Isåfall kan jeg opplyse deg om at hun var i Oslo for noen få uker siden, jeg så henne nemlig... Gikk forbi henne på Karl Johan, og jeg kjente henne tydelig igjen, for HUN la jeg ihvertfall helt sikkert merke til da hun var med i Idol!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #18 Del Skrevet 20. mai 2003 Snakker du om hun derre "folkemusikk e jo popmusikk det og!!!" ?? Isåfall kan jeg opplyse deg om at hun var i Oslo for noen få uker siden, jeg så henne nemlig... Gikk forbi henne på Karl Johan, og jeg kjente henne tydelig igjen, for HUN la jeg ihvertfall helt sikkert merke til da hun var med i Idol!! Lillian Kjærringa er etter det jeg kjenner til, emigrert til sør norge, hvorfor tror du ellers hun går med hatter. Hun ville jo blitt jaget på sjøen hvis hun har gått slik i lofoten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 20. mai 2003 Nå kjenner ikke jeg til dette 'folkemusikk er også popmusikk' kvinnemennesket som er omtalt over her, men etter hva jeg har lest her så skjønner jeg at hun ikke er med på Idol CD'n... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. mai 2003 #20 Del Skrevet 20. mai 2003 Nå kjenner ikke jeg til dette 'folkemusikk er også popmusikk' kvinnemennesket som er omtalt over her, men etter hva jeg har lest her så skjønner jeg at hun ikke er med på Idol CD'n... Jennifer Jen, har du ikke sette eldrebølgen? Hun er jo helt dronning, den dama der..."eldrebølgens wencke foss", spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå