sommerglede Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 hei noen som vet hvor langt det er å kjøre mellom legoland og bonbon land..???
ToveM Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Legoland ligger ca midt i Jylland, BonBon land på Skjælland. Så det er nok noen timers kjøring mellom de to.
sommerglede Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Legoland ligger ca midt i Jylland, BonBon land på Skjælland. Så det er nok noen timers kjøring mellom de to. hva??????? er det sant.... oi..... noen som vet mer nøyaktig????? synest jeg har sett på nette at det tok ca 1 time og 20 min,.. men kan ikke finne igjen den siden...
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 gå inn på www.maps.google.no og gå inn på veibeskrivelse. Legg inn adressen til Legoland og Bonbonland. Jeg fikk at det var 2t og 38min, men sjekk du også så kan vi jo se om det er riktig
sommerglede Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2008 gå inn på www.maps.google.no og gå inn på veibeskrivelse. Legg inn adressen til Legoland og Bonbonland. Jeg fikk at det var 2t og 38min, men sjekk du også så kan vi jo se om det er riktig det stemmer... oi... da blir det utrolig myyyyyye kjøring på oss i sommer.. takk for hjelpa....
Gjest Glad i reiser Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 det stemmer... oi... da blir det utrolig myyyyyye kjøring på oss i sommer.. takk for hjelpa.... Når du er forbredt så går det bra
Gjest Gjest-M- Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Kjøring i Danmark er ikke noe problem. Man tilbakelegger lange strekninger på forholdsvis kort tid, etter som det er høyere fartsgrenser og flate, rette veier overalt. Men Legoland og Bon-Bon land ligger på hver sin øy, så noe kjøring blir det jo når man skal besøke begge.
Kanutten Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Hei. Vi brukte nok over to timer mellom disse to ja. Kjørte over storebæltbroen. Men som de sier, det er ikke noe problem med kjøring i Danmark. God tur.
sommerglede Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2008 takk takk... vi har bestilt og betlat for sommerferien vår... det blir 2 dager i legoland og 2 dager i bonbonland... og skal være på ferie ei uke.... myyyye kjøring blir det, men nå er vi ihverfall forberedt og kan ta stopp og strekke på bena underveis... God Sommer til alle
Scorpina Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Vi skal feriere i Danmark for 3.dje året på rad i år. Vi brukte (fra nord på Sjælland) til Legoland ca 3 timer -inkl et lite stopp. Kommer også an på hvor dere skal bo. Men generelt synes jeg at å kjøre i Danmark er piece of cake. Utmerket skilting og veldig gode veier (merk utenfor København-området holder de på med veiarbeid som kan lage litt kø i rush-trafikken) God ferie - og god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå