Cathrine Skrevet 15. mai 2003 #1 Skrevet 15. mai 2003 Hei alle sammen. Jeg har så lyst til å prøve ringtesten. Men jeg har ikke så mye peiling på hvordan det gjøres. Må jeg bruke en ring som tilhører meg, eller kan jeg bruke min kjære sin ring. Jeg har ingen ring jeg går med fas, eller kan jeg bruke en hvilken som helst ring som tilhører meg. Jeg går ikke med ringer, men sitter med en på meg nå, bare for å teste med den senere i kveld. Takknemlig for alle svar.
Cathrine Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2003 Ringtesten fungerer på den måten at man holder en ring i en sytråd over magen. Dersom den svinger rundt og rundt blir det jente og går den frem og tilbake blir det gutt. Jeg tror ikke så mye på det, men hadde vært litt morsomt å prøve.
Chiquita Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Leste om denne "testen" inne på www.snartgravid.com i dag, og der stod dette: en skal bruke et haarstraa og en gullring - holde den over haandvristen - la den "pendle" over der - gaar den i ring er det jente, gaar den fram og tilbake er det gutt - Mellom hver gang stopper den. - Dette viser altså hvilket kjønn det er på de barna du får.
Furstina Skrevet 16. mai 2003 #5 Skrevet 16. mai 2003 Det hade varit morsomt å pröve ja... men ska man stå eller ligga när man gör testet?
Cathrine Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2003 Jeg fikk det ikke til over magen, men på håndvristen gikk det greit. Viser gutt, og så jente. Men vi skal bare ha en, så da gjenstår det å se om det funker. Tror ikke så mye på det, men litt morsomt å forsøke hvertfall.
Chiquita Skrevet 16. mai 2003 #7 Skrevet 16. mai 2003 Jeg skal tydeligvis få jente, gutt, gutt Morsomt!
VesleBråka Skrevet 16. mai 2003 #8 Skrevet 16. mai 2003 Legg hånden på bordet med håndflaten opp. Få en annen til å holde ringen i hårstrået (ditt) over håndleddet; denne må støtte begge albuene i bordet og holde hårstrået mellom fingre el.l. sånn at "holderen" ikke lager bevegelser i det hele tatt. Bare hold den der, og så begynner den å bevege seg; den forteller hvor mange barn, kjønn og rekkefølge på kjønnene... Rundt for jente, stopp, pendel for gutt, stopp, rundt for jente blir da tre barn, jente - gutt -jente... Jeg har tatt den mange ganger og får 3 hver gang..
Pheebe Skrevet 16. mai 2003 #9 Skrevet 16. mai 2003 Jeg prøvde denne ringtesten for en stund siden. Da over magen. Den viste da at det ville bli en gutt. Jeg har prøvd flere ganger siden, alltid med samme resultat. På tirsdag var jeg på ultralyd, og fikk da vite at jeg skal ha en gutt. Så det stemte med meg iallefall !!
koldbruna Skrevet 18. mai 2003 #10 Skrevet 18. mai 2003 Jeg tror også at denne ringtesten stemmer. Sa jente-gutt-gutt-jente på meg. Førstefødte var jente,men 3 barn til vet jeg ikke ...har tenkt på en liten en til. koldbruna
Gjest Zalomine Skrevet 18. mai 2003 #11 Skrevet 18. mai 2003 Mitt hår, min gullring jeg bruker hver dag. Over hånden går den i ring, den stopper ikke. Jeg tar den bort, og tar den tilbake, den går frem og tilbake. Jeg prøver over magen. I ring. Stopper ikke, så jeg tar den bort. Andre forsøk er frem og tilbake, men tredje og fjerde, samt et par ekstra på hånden er i ring. Altså, jeg bærer på ei jente? Vel, saken er den, jeg er ikke gravid. Trur ikke så mye på sånne ting jeg, kan vi vel konkludere med....
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2003 #12 Skrevet 18. mai 2003 Fredagsbarn:Man må vel ikke være gravid. Er det ikke fremtidige barn det er snakk om?
Gjest Zalomine Skrevet 18. mai 2003 #13 Skrevet 18. mai 2003 Jeg forsto det som om det var kjønnet på det barnet i magen. Men da skal jeg altså føst få ei jente, så en gutt, og så uendelige mengder med jenter etterpå?
Gjest eminel Skrevet 18. mai 2003 #14 Skrevet 18. mai 2003 Jeg får Gutt-Jente-Gutt i følge denne testen! Jeg ble spådd en gang at jeg skulle få to gutter Blir artig å se med årene om det vil stemme!!!
VesleBråka Skrevet 18. mai 2003 #15 Skrevet 18. mai 2003 Testen går på fremtidige barn, har jeg lært, eller "hvor mange og hvilket kjønn barn denne personen får" uavhengig om man er gravid når testen tas. Fredagsbarn, den svinger innimellom ganske lenge før den begynner å sakne farten og stanse, for så enten å forbli i ro eller begynne på ny bevegelse, i sirkel eller pendel..
Gjest Zalomine Skrevet 19. mai 2003 #16 Skrevet 19. mai 2003 Jaja, jeg var ikek tolmodig nok jeg da, for den bare gikk rundt og rundt og rundt og rundt og jeg gadd ikke sitte stille til den stoppa... Vel, jeg får prøve igjen da, og holde den leeeeeeeeeeeeeeeeenge? Vel, ikke nå, for je har ikke tid, men om jeg gjør det skal jeg rapportere fortsettelsen.
Furstina Skrevet 19. mai 2003 #17 Skrevet 19. mai 2003 Nu blir jag osäker på ringtesten.... är det något man gör INNAN man är gravid eller något man ska göra över sin gravida mage? Kanske är det två tester?
Gjest Zalomine Skrevet 19. mai 2003 #18 Skrevet 19. mai 2003 Jeg visste bare om at man skulle gjøre det over sin gravide mage for å fastslå hvilket kjønn som lå inni der. Men nå sier de at det er noe som gjelder fremtidige barn. JEg gjorde det altså bare "på pur F..." siden jeg ikek er gravid, fordi jeg var sikker på at det gjaldt babyen i magen (som jeg altså ikke har) Men jeg ble usikker nå som noen sier det gjelder fremtidige...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. mai 2003 #19 Skrevet 19. mai 2003 Har prøvd det der flere ganger med et sølvsmykke, og da går den i pendel 3 ganger og i ring 1 gang. Jeg trodde ring betydde tvillinger og pendel horisontalt var jente og pendel vertikalt var gutt. Så jeg får enten 3 jenter og tvillinger, eller 3 gutter og ei jente Men både astrolog og handanalytiker sier at min førstefødte blir en jente Jeg velger å ta alt med en klype salt, og bare vente og se. Blir nok lenge til
ghyas Skrevet 27. august 2019 #20 Skrevet 27. august 2019 (endret) på meg gikk den rett to ganger så to ganger sirkel. jeg har to jenter først og en gutt så da stemte det ikke. det må være omvendt. jeg har lest ett sted at sirkel er gutt og pendel er jente. hvis det er omvendt da stemmer det helt sirkel gutt og pendel jente. vel gravid igjen får se hva det blir. den går i sirkel får se Endret 27. august 2019 av ghyas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå