Triine Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er brunette, og vet at jeg kler dette best. :-P ... Men jeg vil så GJERNE være blondine. Grunnen til det er at jeg mener at jeg og alle andre mener at jeg enten kler mørkebrun eller platina-blond. Håret mitt tar IKKE til seg mørk farge lenger! Og den fargen jeg begynner med, som er mørkebrun og kjempefin, er ute etter en uke, det blir sånn stygg oransje-brunfarge, og når jeg har clip-on extensions i mørkebrunt blir jo dette to helt forskjellige farger. Hahaha, må nesten slutte å bruke de. Men hva mener dere? Jeg kler jo platinablondt, selvom dette nok vil skade håret, men jeg er utrolig flink med hårkurer, og mamma kjøper alltid de dyreste og beste hårkurene til meg Hva mener dere? Skal jeg farge det "platina", kure det veldig mye, istedet for å ha en hårfarge jeg må farge to ganger i måneden, eller vil ikke håret mitt ta til seg det blonde heller? Åhr, dette er så vanskelig, for kjæresten min liker meg som brunette, men ikke som oransje, og han syns det er helt greit om jeg er blond, men hva skal jeg gjøre :-( ? Er veldig glad i håret mitt, og har vært til frisøren, og håret mitt tar heller ikke til seg frisørfarge :gråte: Trenger hjeeeeeeeeeeelp
Triine Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. mai 2008 Haha , ingen som vil svare meg :-( Ender vel opp skallet :-D
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Kan du ikke bare ha din naturlige hårfarge frem til håret ditt begynner å "tåle" hårfarge igjen. Det kan jo virke som at håret ditt er såpass skadet at det ikke burde utsettes for noe mer nå. De beste rådene du kan få, får du fra en frisør som kan se på håret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå