Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe noen renseservietter om jeg kan bruke når jeg overnatter borte. Jeg tror ikke de er bra å bruke til daglig, men en gang i blandt må vel være ok. Hvilke er de beste? Har prøvd noen, bl.a. Nivea, men syntes de la igjen et ekkelt belegg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Cascabel
Skrevet

Simple, er det det de heter i den grønne pakken?

De tåler til og med allergihuden min og den tar all sminke også vannfast.

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar også Simple og er fornøgd med det. Har sensitiv/tørr hud.

Gjest Gjest
Skrevet

Favoritten er noen fra Shiseido sin Purness serie.

Simple serviettene får jeg kviser av. (Har tendenser til fet underhud og tørr overhud, med periodevis småkviser på haken)

Skrevet

Har to venninner som brukte Simple på hyttetur en gang. Begge fikk åpne sår i ansiktet etter tre dager. Huden min reagerte ikke sånn, men ble kvisete og irritert.

Vil egentlig anbefale deg å ligge unna ansiktservietter, men hvis du må, kan det nok være et tips å skylle huden etterpå.

Nå svarte jeg vel ikke akkurat på hvilke som er de beste renseserviettene, men..

Skrevet

Jeg har veldig sensitiv hud og foretrekker de fra L'oreal i hvit og grønn pakke. Syns Simple sine er litt for "sterke"

Skrevet

Ikke nivea, de er for sterke slik at huden reagerer på dem.

Jeg bruker rett og slett H&M sine, rosa pakkning til 19.90, drøy, mild, effektiv og allergihuden min tåler den. Bruker servietten først på sminken, i stedet for vaskeklut, før jeg bruker 3 step-serien fra Clinique.

Skrevet

Babywipes! Billigere og funker like bra. Milde er de og. Hvilke som er best vet jeg ikke, de har noen til bare 19 på apoteket, men har ikke prøvd akkurat de enda.

Skrevet

Her er Simple vinneren. Bruker den hver dag for å fjerne sminken. Nivea synes jeg svir i øynene. Men jeg bruker også rensekrem og krem etterpå i fjeset.

Synes ikke det er nok med bare servietten.

Gjest Evine
Skrevet

Jeg bruker Estèe Lauder sine renseservietter hver kveld. De er geniale og fjerner både solpudder, concealer og øyesminke på et blunk .. Huden er så myk og fin etter å ha brukt disse at jeg knapt trenger ha på meg nattkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...