Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Noen som kan si meg hvordan man utsetter mensen med Trionetta? (P-piller)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Begynner du bare ikke på neste brett, uten å ta en pause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Hopp over den pillefrie uka/de siste hvite tablettene (hvis du bruker 28-brett). Så tar du de gule tablettene fra et nytt brett så lenge du vil utsette mensen. Deretter tar du ei pillefri uke og starter på nytt brett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 På trinordiol er det de røde man skal ta for å utsette mensen.. Men det kan hende det er forskjell fra merke til merke. Har du sett i bruksanvisningen? Du bør ikke utsette den i mer enn 10 dager iallefall. Det er nok felles for alle merker. :kgsmil: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 På trinordiol er det de røde man skal ta for å utsette mensen.. Men det kan hende det er forskjell fra merke til merke. Har du sett i bruksanvisningen? Du bør ikke utsette den i mer enn 10 dager iallefall. Det er nok felles for alle merker. :kgsmil: . Triordinol er samme typer piller som trionetta og skal du utsette skal du bruke de gule pillene. Det står forøvrig i denne artikkelen: http://www.lommelegen.no/art/art2059.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Er dette greit å gjøre med alle p-piller og utsette man kroppen for noe ekstra om man gjør dette en og annen gang innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 Mine erfaringer er at det er greit å gjøre dette inniblandt. Kanskje ikke for mange måneder av gangen, men det går fint an å benytte seg av det i ny og ne Tror ikke man utsetter kroppen for så mye dumt jeg,- men er ikke sånn vitenskapelig dundersikker på det :D Jeg sier kjøri vei, og stopp heller hvis du skulle merke noe unormalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #8 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg sier kjøri vei, og stopp heller hvis du skulle merke noe unormalt Det er jo også innimellom dette kunne vært kjekt, ikke hver eneste måned, så da er det vel egentlig ikke noe i veien for å ty til dette om det skulle være "krise" en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. mai 2003 #9 Del Skrevet 16. mai 2003 Absolutt De fleste leger jeg har snakket med om det, mener det er greit å utsette litt nå og da. Har hatt veldig god bruk for det :D Det er i allefall kjekt med p-piller : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 17. mai 2003 #10 Del Skrevet 17. mai 2003 Julienne skreV: Triordinol er samme typer piller som trionetta og skal du utsette skal du bruke de gule pillene. oops.. hehe, tenk deg hvis jeg faktisk hadde prøvd å utsette mensen med de røde da.. Hadde fått meg en overraskelse da.. Hvor er det jeg har hørt det forresten...? Ja, ja :oops: (hmm.. hvordan er det en bruker disse sitatgreiene da, mon tro... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå