Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

to jenter på 8 og 9 er fan, de viste meg plakater og var såååå gira.

Aldri hørt om dem jeg. Er 28 og hører ikke på 10 i skuddet lenger...

Gjest Gjest Som Elsker Tokio Hotel
Skrevet

HVA I HELVETTE ER DET SOM FEILER DERE? :nei:

Er vi fjortisser fordi vi elsker et band?

Eller at Bill Kaulitz ser ut som en jente, kansje du synest det men bruk hjernen, den er til for å brukes. Vist du absolutt sier du hater dem kan du i det minste prøve å høre noen sanger av dem, se bilder av dem å si deretter hva du synst. :skratte:

Jeg er så jæskla lei av at alle voksne og "fjortisser uten egne meninger" skal rakke ned på andre fordi de elsker et band.

Voksne skal ha såppas hjerne at de sjønner at dette kan såre oss EKTE fans. :rope:

Så vist du er "voksen" så sjønner du poenget mitt.

Get a life dude :ler:

Skrevet
HVA I HELVETTE ER DET SOM FEILER DERE? :nei:

Er vi fjortisser fordi vi elsker et band?

Eller at Bill Kaulitz ser ut som en jente, kansje du synest det men bruk hjernen, den er til for å brukes. Vist du absolutt sier du hater dem kan du i det minste prøve å høre noen sanger av dem, se bilder av dem å si deretter hva du synst. :skratte:

Jeg er så jæskla lei av at alle voksne og "fjortisser uten egne meninger" skal rakke ned på andre fordi de elsker et band.

Voksne skal ha såppas hjerne at de sjønner at dette kan såre oss EKTE fans. :rope:

Så vist du er "voksen" så sjønner du poenget mitt.

Get a life dude :ler:

Du må nok være en av aktørene på "Tokio Hotel- forumet, der datra mi er moderator... men du har noen viktige poeng her!

Skrevet

Jeg hører på Tokio Hotel, og jeg er 21.. :rodme:

Men jeg har veldig snål musikksmak, liker det som fenger meg.. Hehe.. Brødrene mine har alltid moba meg for det jeg gører på.. :D hehe..

Syns det er bra musikk jeg... :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er tydeligvis hovedsaklig jenter som hører på Tokio Hotel. Og særlig unge jenter i 10-15 års alderen. Det virkre på meg som at hovedgrunnen til at de liker bandet er at guttene er kjekke, ikke at musikken er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...