Miajenta Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hei alle katteinteriserte Et problem som jeg ikke helt klarer å finne ut av, og det er valg av kattesand, tenkte aldri at det skulle bli et problem men, ja. Jeg har prøvd litter pearls men jeg synes ikke de var så veldig bra, de holder ikke så lenge som de sier og de lukter veldig etter bare en kort stund. Så byttet jeg til Buddy, som faktisk er en veldig bra kattesand, men den lukter veldig, det lukter jo kattesand i hele leiligheten her, og det er ikke fordi jeg er dårlig på å rengjøre for det er jeg ikke, er veldig nøye på å holde det rent. Så er det noen som har vært i samme situasjon og har som noen gode tips å komme med?? Finnes det en god kattesand der ute som er bra?? På forhånd takk for alle tips og kommentarer [/font] Endret 18. mai 2008 av Miajenta
Arkana Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Vi har prøvd litt forskjellig og favoritten er helt klart EverClean. Lukter ingenting, slipper å bytte all kattesanden som du må med billigmerkene, klumper bra.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg bruker Everclean Less Track til mine katter. Den lukter lite, og så klumper den godt. Har prøvd uendelig mange merker av kattesand, og kommet frem til at denne fungerer best her hos oss. Jeg har 4 stk semilanghårede katter. Jeg er også fornøyd med Kattekrystallene Kerlie litterpearls, og bruker den i kassen til min fertile hannkatt. Jeg lurer litt på hvor ofte du gjør rent kassen siden du sier det lukter? Det finnes flere typer av disse kattekrystallene, men den jeg IKKE anbefaler er Imoerial sin. Den synes jeg ikke er noe bra.
Malina Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg er også veldig fornøyd med Everclean. Har klumpesand, det er veldig greit
Loevinna Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Jeg også bruker Everclean, og er fornøyd med den. Bruker den grønne typen..
Miajenta Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2008 Jeg bruker Everclean Less Track til mine katter. Den lukter lite, og så klumper den godt. Har prøvd uendelig mange merker av kattesand, og kommet frem til at denne fungerer best her hos oss. Jeg har 4 stk semilanghårede katter. Jeg er også fornøyd med Kattekrystallene Kerlie litterpearls, og bruker den i kassen til min fertile hannkatt. Jeg lurer litt på hvor ofte du gjør rent kassen siden du sier det lukter? Det finnes flere typer av disse kattekrystallene, men den jeg IKKE anbefaler er Imoerial sin. Den synes jeg ikke er noe bra. Hei Takk for godt tips. Litter pearls er jo greie men ikke greie nok, men den er mye bedre enn den Buddy iallefall. Jeg rengjør kassen hver dag, men det er sanda i seg selv som lukter.. :katt:
Gjest Gjest_Scarlett_* Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg anbefaler trepellets - trekker raskt til seg all fuktighet og lukter ikke. - Scarlett
Bloodless Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Bruker Cat Exclusive med "baby powder scent". Klumper bra, men sanden i seg selv lukter litt for mye. Nå venter jeg bare på at den nye dyrebutikken skal åpne, så jeg får prøvd noe uten lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå