Løvinna Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har lyst på en ny grill, Weber. I den forbindelse lurer jeg på om det kan lønne seg å bestille den fra utlandet, kanskje USA. Lurer på om noen av dere kjenne til utenlandske nettbutikker som selger Webergriller og leverer i Norge?
Kptpower Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har lyst på en ny grill, Weber. I den forbindelse lurer jeg på om det kan lønne seg å bestille den fra utlandet, kanskje USA. Lurer på om noen av dere kjenne til utenlandske nettbutikker som selger Webergriller og leverer i Norge? Beklager hvis jeg ikke svarer så direkte på spøsmålet ditt. Men griller er ikke så ille priset i norge med stor konkurranse blandt kjedene. Bl.a. jernia kjører hardt på griller. Hvis du finner en god modell du liker kan det lønne seg å spørre om å få en god pris i Norge synes da jeg. Er lov å prute på slike ting, om du treffer på butikksjefen. Evt slenger de med litt "gratis" utstyr f.eks. Jeg vil tro at dette må være bedre enn dyr frakt, mva og fortollingsgebyr for å få en grill fra USA til Norge.
Pasha Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 samt at det kan være annen gasstilkobling på en du kjøper fra utlandet. Norge og Sverige har f.eks 2 forskjellige gasstilkoblinger.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Mulig jeg ikke har fått med meg dette , men hva er spesielt med Webergrillen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå