Skusla Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Jajajaja, jeg vet det har vært oppe før, men jeg FANT det ikke... :D :oops: :D :oops: Hva er beste tipset??? Jeg tenkte jeg skulle gjøre fra meg pussinga i morgen, men jeg må vite hva jeg trenger. SÅ, er det noen smarte kvinner der ute som kan komme med ett godt tips til meg??? Takker så maasse på forhånd. Klem og goood 17.Mai fra Skusla.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei vennen Fant et her på KG for ikke lenge siden om å legge sølvet i grønnsåpenvann! Det skulle visst virke bra hvis de ikke var aaaltfor skitne / lenge siden de var pusset. Så jeg, som pusset mine i fjor, kommer til å prøve det tipset i kveld:) Lykke til da :D Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Kjøp en sånn pusseklut hos gullsmeden som er innsatt med pussemiddel... Så er det bare å gnukke i vei.... :D Uff, må huske å kjøpe meg en sånn i morgen jeg også, begynner å bli en stund siden sølvet mitt ble pusset sist..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Har en pusseklut som jeg gnikker med. Funker fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 Det aller enkleste er å kjøpe flytende sølvdip hos gullsmeden. Dypp sølvet i væsken, puss med en myk tannbørste der det er ekstra skittent, skyll av og tørk! Er sølvet oksydert, må det dyppes raskt, ellers forsvinner oksyderingen. Er det blankt, kan det ligge i væsken en stund. Anbefaler ikke kremer, pasta, o.l., da det lett legger seg rester i kriker og kroker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå