The Kitten Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Hva kom først av hønen og egget? Hva mener du, og hvorfor? Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Thalee Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Hva kom først av hønen og egget? Hva mener du, og hvorfor? Hilsen The Kitten :banantroll: Jeg mener at høna kom først. Jeg tenker evolusjon: ukjent dyr blir høne som så legger egg
Blåbæret Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg mener at høna kom først. Jeg tenker evolusjon: ukjent dyr blir høne som så legger egg Det tenker jeg også Men av planten og frøet har jeg ikke noe svar. Det burde jo være frøet men hvor det kom fra da, det aner jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Egget kom først. Dyret som la det første hønseegget var ikke en høne. En genetisk mutasjon førte til at avkommet, i form av et egg, ble en høne.
Zzyzx Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Ingen spesifiserte at dette var et hønseegg, så da kom det først. Logisk nok.
Alice Ayres Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror begge deler kom samtidig sammen med Jannicke Jarlum i en UFO. SÅ det så.
Bomullstrusa Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror begge deler kom samtidig sammen med Jannicke Jarlum i en UFO. SÅ det så.
Teriyaki Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Egget kom først. Dyret som la det første hønseegget var ikke en høne. En genetisk mutasjon førte til at avkommet, i form av et egg, ble en høne. Dette leste jeg i illustrert vitenskap eller noe sånt. Så dette er faktisk ikke et umulig spørsmål lenger. Det er bevist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå