evil eve Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Syns det er dårlig gjort med tantebesøk når jeg ikke vil ha det Men får bare prøve igjen, er lite annet å gjøre.. Får vel prøve å ikke tenke for mye på det... Enklere sagt enn gjort, men men..
^^Sunny^^ Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Dumme dumme dumme tante !!!! føler med deg. trist når hu kommer uten at hu er invitert..
evil eve Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Skikkelig lite invitert, og nesten tre uker for sein...
Gjest dumma Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Syns det er dårlig gjort med tantebesøk når jeg ikke vil ha det Men får bare prøve igjen, er lite annet å gjøre.. Får vel prøve å ikke tenke for mye på det... Enklere sagt enn gjort, men men.. Jeg vet om noe enda dummere... Nemlig meg! Måtte lese denne tråden tre ganger før jeg skjønte hvilken tante det var snakk om! Så om det er til trøst har du herved min tillatelse til å le deg skakk over denne teite dama som ikkje skjønner stort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå