Gå til innhold

bryllups bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderte å ha limousine, men avstod da det ville koste oss 7000. Nå er vi på utkikk etter en gammel stilfull bil, men har ikke funnet noe vi liker enda.

Hva skal dere bruke som bryllups bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boble eller variant blir det her vil jeg tippe. Men hvem av dem vet jeg ikke enda

Skrevet

Vi skal leie en Jaguar.

Mer enn det trenger jeg ikke å vite, det er mannen som bestemmer :fnise:

Skrevet

Vi skal ha rød mustang cab 1965-mod med hvitt ponnyinteriør eller hva det heter.. :fnise:

Skrevet

Hei

Dette er noe av det jeg syntes var lite viktig i forhold til mye annet. Jeg trenger ingen fancy bil å bli fraktet i, (kunne godt brukt vår egen passat). Men for gommen var dette viktig, så da ble dette hans oppgave. Derfor blir det spennende å se hvilken bil det blir. :)

Skrevet

Svigers har en amerikaner som vi skal bruke. En rød pontiac catalina :) Den er kjempfin med hvitt interiør inni og det er cab:)

Skrevet

vi kjørte svart porsche cabriolet! og det kosta oss ikke en krone :fnise:

Skrevet

Det blir nok en helt vanlig pyntet bil. Vi bare booker. Planlegger hanker inn bilen. ;)

Skrevet

Er vel forlover til mannen som skal finne og pynte bil til brudeparet :)

Forlover til sambo jobber nå med den saken her. Men vi får vel hjelpe han litt, er sikkert ikke bare lett.

Vi vil ha en stilig bil fra kirken til festlokalet :)

Skrevet
Er vel forlover til mannen som skal finne og pynte bil til brudeparet :)

Forlover til sambo jobber nå med den saken her. Men vi får vel hjelpe han litt, er sikkert ikke bare lett.

Vi vil ha en stilig bil fra kirken til festlokalet :)

Er det vanlig altså? Vi bor ikke på samme sted, så da kan det bli litt vanskelig for ham forestiller jeg meg. Og vi vil jo gjerne ha et ord med i saken

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Aston Martin D89 :)

(ikke spør meg hvordan jeg skal få plass til bløtkakekjole i den altså...)

Gjest StoreSky
Skrevet

Hvit Cadillac Cabriolet! (et eller annet fancy årstall...datt ut da mannen begynte å beskrive år, og utseende etc) Det eneste som er avtalt omtrent, hehe!

Skrevet

Høres ut som de fleste har ordnet ganske spesielle biler. Hvor får dere tak i slike tøffe biler

Skrevet

Vi skal ikke gifte oss i år, så vi bruker nok egen bil. Men hvem av dem det blir kommer vel ann på hvor fine de blir :fnise:

Gjest Alvebruden
Skrevet

Vi skal ha en hvit Ford Mustang med røde skinnseter. (Cab)

Gjest smotti
Skrevet

Vi skal ha en sånn gammel "gangsterbil" .... hehe Tror jeg da..hihi Er svigerfar som odner og det er det vi har sagt vi ønsker så..hehe

Skrevet

Vi skal bruke svigerfars "turkisblå" 1965-modell Ford Mustang Cab (hvitt interiør) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...