Gå til innhold

Hvor stampe en diamantring?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet

Hei,

Jeg har en gullring med diamant som jeg ikke lenger ønsker å ha. Finnes det noen gode forretninger i Oslo-området som tar i mot slikt og kan gi en slump penger for den?

Takk for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stikk innom mestergull. De skal ha en såkalt kampanje hvor du kan smelte om gullet ditt til et nytt smykke. Du kan jo også forhøre deg om det er mulig å få byttet det inn i penger, eller om de vet om "pantehandlere" i området. De har nok erfaring med slikt.

Gjest Gjest
Skrevet

tror det heter kirkeristen..i sentrum i oslo er det en butikk som tar inn gull og andre ting.

Gå fra Oslo S, ikke opp Karl Johan men gaten bortenfor mot Oslo City. Da får du en bue med butikker midt mot deg. I den buen er det en butikk som ta imot smykker og gir deg en slmp penger for det

Gjest Gjeste_gjest
Skrevet
Hei,

Jeg har en gullring med diamant som jeg ikke lenger ønsker å ha. Finnes det noen gode forretninger i Oslo-området som tar i mot slikt og kan gi en slump penger for den?

Takk for svar. :)

Hei,

på Lånekontoret i Prinsensgt 12, kan du pantsette smykke. Du får da også en panteseddel slik at du har mulighet for å hente det senere, men du vil jo ikke det slik jeg forstår og da er det bare å ikke hente den ut. Den vil da bli solgt på akusjon senere.

Legger ved link http://www.lanekontoret.no/index.php?c=73&...fb7d4e26ff42304

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...