Gå til innhold

Er skikkelig deprimert!

Anbefalte innlegg

Gjest trist
Skrevet

Var i kjolesalongen i stad for å tilpasse kjolens lengde.

Jeg hadde ikke akkurat gått ned i vekt for å si det sånn!

Det gikk greit, for kjolen kunne legges ut, men jeg føler meg så deprimert og mislykket. Hadde regnet med å få vekk "alt" nå, så lang tid etter fødselen. Jeg har ikke spist mye godt, kuttet ut brus, ikke spist sent på kvelden, ikke mye ellers...

Fortvilelsen er stor, det er blitt sånn at jeg ikke gleder meg like mye!!! Ikke er det tid til nislanking heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det holder ikke alltid bare å legge om kostholdet- du må trene også slik at kroppen blir fast- hvis ikke ender du opp med mye løs hud som gjør at du virker "blubbete" selv om du har gått ned mange kilo.

Du får nok en fin dag uansett men kjør på med trening etter bryllupet så du får vekk resten av de siste kiloene.

Minnie

Skrevet

Ikke bekymre deg over det. Du kommer selvsagt til å ha en vidunderlig vielse, en flott fest og du kommer til å ta deg godt ut i brudekjole. Dropp tanken om slanking, fortsett å spis fornuftig. Vekta betyr ABSOLUTT ingen ting, hverken denne dagen eller andre. Husk at hvis du er fornøyd med deg selv så utstråler du noe spesielt, helt uavhengig av vekt.

Lykke til fremover - gled deg til bryllupet ditt! Og glem vekta - hvem har sagt at det er et must å være tynn som ei sild?

Skrevet

Men gjør det egentlig noe om du ikke har gått ned en hel masse da? Er ikke det viktigste det som skal skje på denne dagen og er ikke mannen din like glad i deg uansett?

Vil legge til her at jeg var god og rund før bryllupet vårt, men jeg ønsket ikke å slanke meg bare fordi jeg skulle gifte meg. Men man er jo like fin i brudestasen uansett!!!

Du kommer garantert til å bli flott selvom du ikke har mistet de kiloene du hadde håpet på, det spiller jo ingen rolle og på dagen deres er dette det siste du kommer til å tenke på!

Skrevet

Til deprimert: Husk at Minnie her alltid er DØDSFOKUSERT på utseendet i alle innlegg hun har - så hadde jeg vært deg hadde jeg oversett hennes kommentar...

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Nåja Imax.

Minnie

Gjest Tristessa
Skrevet

Vann, espresso, Fun Light, sigaretter og styrketrening får kiloene til å renne av. Men jeg ville heller satset på å trene jevnlig. Det har hjulpet meg med både kroppsholdning og vekt. Spiser som en ponni, og er slank, og jeg har i utgangspunktet en litt sløv forbrenning. Og jeg synes faktisk ikke Minnie er vanvittig fiksert på det å være pen, tips er vel bra det eller?

Skrevet

Jeg kan heller ikke se at svaret til Minnie var så gale.. Trening pleier å hjelpe på mye det..

Gjest trist
Skrevet

Takk for oppmuntringen!!!

Faktisk så beveger jeg meg en del!!! Ok, ikke på treningstudio for det har jeg ikke tid til. Men med ei tulle med mye fart i blir det en del "mosjon" i tillegg går vi lang tur så sant været er bra!!!

Min kjære er oppgitt over meg og liker meg som jeg er, men at jeg er overvektig spiller inn på selvtilitten min!!!

Dagen blir nok perfekt den, men akkurat nå ser det ikke lyst ut fra mine øyne.

Skrevet

Hoppetau er super fettforbrenningstrening!

Det kan du gjøre når-som-helst også, og det stiller lite krav til utstyr.

Ellers:

-spis frokost! kjempeviktig for å få igang kroppen!

(jeg hater å spise om morgenen, så det går mest på vilje. spiser i bilen på vei til jobb)

-drikk MYE vann

-spis mindre porsjoner (VIKTIG! hjelper ikke å spise aldri så sunt dersom man spiser MYE mat)

-forsøk å mosjonere hver dag (gå tur, hopp tau, sykle etc)

Vet ikke hvor du har overflødige kilo hen, men en fantastisk øvelse for rompe og lår er utfall (stå rett med nesten samlede ben, ta et stort skritt forover, synk ned til du har nesten 90 grader mellom fremre lår og legg. Kneet skal være over foten!). 3 x 20 repetisjoner på hvert bein hver eneste dag gjør underverker - du får SYNLIGE resultater i løpet av tre uker.

En annen god øvelse er (husker ikke hva den heter i farten - knebøy?) å stå med brede bein, og å "sette" seg ned - senk til 90 grader , knærne over tærne. 3 x 20 reps her også.

Ellers er situps veldig fint også. Hver dag. 3 x 20.

Jeg er sikker på du kommer til å se helt nydelig ut på bryllupsdagen din! Og du har en (tilkommende) mann som elsker deg og er fornøyd med kroppen din - det betyr utrolig mye! Samtidig er det jo viktig at du selv er fornøyd også. Håper ovennevnte tips kan være til nytte for deg hvertfall!

Skrevet

Bare se å få tilpasset kjolen din.

Bekymre deg heller om kiloene etter bryllupet, og kos deg med forberedelsene. Ingen andre kommer til å tenke på at du ikke har gått ned det du håpet på. De er der for å feire deg og din mann, og han elsker deg med alle dine kilo. Og vakker vil du være uansett!!

Gjest Madden
Skrevet

Det blir en flott dag uansett! Ikke bekymre deg over kiloene du, du er som du er, dine kjære setter pris på deg for den du er uansett! og det synes jeg at du skal gjøre selv også...sette pris på deg selv altså! verdien din som menneske ligger ikke i antall kilo!

Dessuten har du hele livet foran deg til å holde deg i form og fortsette med å spise sunt! :D

Lykke til med den store dagen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...