Gjest MoLiza Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg trenger 2 glass(helst vinglass) som har noe form for hjerte på seg. Skal ha det i forbindelse med mine foreldres sølvbryllup, men finner ikke noen til en OK pris. De 2 parene jeg har funnet kostet over 200 per stk og det er litt mye synes jeg. Vet dere om noen som ikke koster såå mye?
Saeria Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Her er en side. De shipper internasjonalt, men jeg vet ikke om det blir så veldig mye billigere da.
Gjest m Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Bare et lite tips: Om du ikke vil bruke så veldig mye penger på det, kan du jo evt kjøpe noen rimelige glass å maling for glass, å tegne på hjerter, og evt navna deres.
Gjest MoLiza Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Bare et lite tips: Om du ikke vil bruke så veldig mye penger på det, kan du jo evt kjøpe noen rimelige glass å maling for glass, å tegne på hjerter, og evt navna deres. Ja, det var lurt. Hva slags maling brukes man til det..hva sitter på glass?
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Ja, det var lurt. Hva slags maling brukes man til det..hva sitter på glass? Det er bare å gå i en hobbyforreting, f.eks panduro, så har de peiling på slikt. Tror d heter noe så enkelt som glassmaling eller lack. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå